Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Fietsen en kamperen met baby's - Forum Wereldfietser

Video | Fietsen en kamperen met baby's

Houdt het fiets- en kampeerleven op zodra er een baby is?
Kijk deze video en je weet het ;-)

Bron
Mooi gedaan hoor Blanche. Je gaat met sprongen vooruit!
Ik wilde dat ik dit filmpje 23 jaar geleden had gezien :D

Alleen die jasjes van Douwe en jou... Die doen wat zeer aan de ogen :wink:
Bedankt Hans! Ja ik sleep nu al mijn vrienden voor de camera om interviewen en scriptschrijven te oefenen. We vragen het wel van te voren en tot nu hebben we nog dates, dus ze zullen het toch ook wel leuk vinden :wink:

Ja die gele jasjes, tijdens het editen vielen ze me ook wel erg op
(daar zijn ze ook voor gemaakt maar film-esthetisch ..... :o )
Maar goed wij waren dat weekend dan ook van de baby protection squad dus in uniform :lol:
Mooi filmpje en goede inspiratie voor jonge ouders :wink: vooral mijn vrouw moet nog even een drempel over. Met een beetje mazzel gaan wij in augustus voor het eerst met de kleine op pad.
Mooi filmpje, heel herkenbaar! :D
Leuk!

Hier ook vanaf dat zoon klein was met hem gefietst. Vanaf een week of 4 kleine stukjes in de fietskar en later woon werk/creche en ritjes binnen de stad altijd lekker op de fiets.
Kamperen hebben we wat minder gedaan de eerste jaren, zeker na een totaal verregend kampeerweekend met veel regen en temperaturen rond de 7 graden overdag. Dat is echt niet lekker met een kleintje. Wel veel dagtochten.
Wel toen hij 3 was van hotel naar hotel gefietst in Griekenland en toen hij net 4 was een paar maanden door Maleisië met zoon achter papa op z'n fietsje in de follow me.

Dit jaar (zoon is dan net 5) voor het eerst weer echt fietsen en kamperen en rondtrekken. Ik heb wel een bagagekar gekocht zodat we een iets grotere tent mee kunnen nemen zodat we ook met regen wat meer binnenruimte hebben.
Dus nee, het (fiets) leven houdt echt niet op als je een kind hebt! Verder is het vooral kortere dagafstanden en veel stoppen bij speeltuinen, beesten etc, het kind bepaalt het tempo.

http://www.elsarjansimeon.nl/ZOAzie/ZOAzie_2011.html zie teaser maleisie 2
enhttp://www.elsarjansimeon.nl/Reizen/Rei ... hodos.html
Afbeelding
Mooi Els! - ziet er leuk uit, bedankt!
(hebben we elkaar niet ontmoet bij het fiets/kano/theater weekend van de WF?)
(klopt, ik heb toen overgebleven kaartjes overgenomen, maar heb helaas niet meegefietst.)