Additionally, paste this code immediately after the opening tag: RTL zoekt reislustige Duo’s! - Forum Wereldfietser

RTL zoekt reislustige Duo’s!

RTL zoekt reislustige Duo’s!

Voor een nieuw reisprogramma op één van de RTL zenders zijn wij met spoed op zoek naar reislustige duo’s. Wil jij deze zomer op reis met je vader of moeder? Je beste vriendin? Je partner of collega? Misschien wel met je opa of oma? Meld je dan aan!

We vragen je beschikbaar te zijn in de periode van 7 juli tot 20 augustus. Ga met ons dit leuke avontuur aan!

Mail de volledige gegevens van jou en je reispartner inclusief telefoonnummers én duidelijke foto’s naar marcel.rix@rtl.nl

[moderator] Onderwerp verplaatst [/moderator]
Is fietser zoekt fietsreisgenote ook iets als format? Ik start dan met 10 vrouwen en om de 100 km stuur ik iemand naar huis. :D :D
Groeten,
Rutger
Hahahaha! Zou je wel willen he Rutger! ;)
Ik zet in op 2 miljoen kijkers. Vooral als Britt, Georgina en andere BN'ers mee gaan fietsen. Die meisjes van Dames in de Dop zijn ook geweldig!
O ja RTL mensen. Op dit idee zit wel copyright hoor! :D :D
Rutger
Ik meld me aan Rutger!! :D

Henk

kunst en fietswerk
Als een van die 10 dames? :lol:
Dame in de dop!? :wink:

Henk

kunst en fietswerk
Hebben we RTL echt niets meer te melden? Fietsen op reis voegt een extra dimensie toe. Je ziet en je ruikt alles. Je zit niet achter glas en kunt stoppen waar je wilt. Je beleeft zowel meer? Mensen in de rijstvelden zwaaien naar je. Kinderen roepen enthousiast: "Hallo, hallo!". De plaatselijke onderwijzeres ziet dat en vraagt of je voor de klas wat over jouw land kan vertellen. Een groepjes werkers in de rijstvelden zit in de berm te eten. ze nodigen je uit om mee te eten.
De vraag: "Waar ga je naar toe?" "Naar Ban Pang Po." "Dat is veel te ver op de fiets!" "Hoe ver?" "Nou, wel 18 km. Stap bij mij in. Je fiets kan in de laadbak." In Ban Pang Po kom je man van de pick up weer tegen: "Je hebt het gehaald. Je bent een sterke man. Ik vind het een eer om jou een drankje aan te mogen bieden."
Een ander gresprek: "Je komt uit het westen en in het westen is men rijk. Waarom doe je al die moeite om te fietsen? Je kunt toch gemakkelijk een auto betalen?"

Dit soort ervaringen lijken mij prachtig op televsie. geen kilometervreten, maar genieten van een andere omgeving en contacten onderweg.

Ik ben een solofietser, maar er zijn toch genoeg koppeltjes die hun ervaringen onderweg prachtig kunnen uitdragen.

Neemt ons bestuurslid PR ook onmiddellijk contact op met Marcel van RTL. De boodschap moet wel goed voor het voetlicht komen: fietsen is genieten, genieten, genieten!
bert sitters schreef:... fietsen is genieten, genieten, genieten!
Moet je eens opletten hoe snel dat omslaat als je een TV ploeg op sleeptouw neemt en het eindresultaat ziet :roll:
m-gineering schreef:
Moet je eens opletten hoe snel dat omslaat als je een TV ploeg op sleeptouw neemt en het eindresultaat ziet :roll:
Precies. Een tv-programma laat niet noodzakelijkerwijs de realiteit zien, maar datgene waarvan men denkt dat de kijker het interessant vindt, dan wel datgene waarvan men denkt dat het de meeste kijkers trekt.
Mag je raden wat ze laten zien van een dag fietsen met afwisselend weer en landschap: het genietend door de zon langzaam afdalend met prachtige uitzichten, of het door de slagregen met tegenwind omhoog zwoegen...
Polling schreef: of het door de slagregen met tegenwind omhoog zwoegen...
En dat moet dan ook nog een paar keer overnieuw gedaan worden voordat het er goed op staat 8)
Polling schreef:Precies. Een tv-programma laat niet noodzakelijkerwijs de realiteit zien, maar datgene waarvan men denkt dat de kijker het interessant vindt, dan wel datgene waarvan men denkt dat het de meeste kijkers trekt.
Mag je raden wat ze laten zien van een dag fietsen met afwisselend weer en landschap: het genietend door de zon langzaam afdalend met prachtige uitzichten, of het door de slagregen met tegenwind omhoog zwoegen...
Preicies. Dit bericht hoort dan ook ontzettend in Commercieel, en nergens anders.
Leon
Wel een erg kort bericht van RTL om interesse te wekken, maar bij deze meld ik mij en mijn buurvrouw (met wie ik voortdurend ruzie heb over geluidsoverlast :wink: :wink: )aan voor een reis op een cruiser naar Antartica. :D :D
Dan mogen ze me gerust filmen. Met zoveel kleding aan ben ik dan toch niet herkenbaar. :D :D
En geen problemen dat een shot nog eens over moet, vermoed ik.
Er stond niet bij dit bericht dat het over fietsen moest gaan overigens. Ik vermoed dat ze het gewoon bij elk forum hebben gepost wat maar enigszins met reizen te maken heeft.
Rutger
Polling schreef:
m-gineering schreef:
Precies. Een tv-programma laat niet noodzakelijkerwijs de realiteit zien, maar datgene waarvan men denkt dat de kijker het interessant vindt, dan wel datgene waarvan men denkt dat het de meeste kijkers trekt.

Zelfs RTL kun je nog wat sturen door met een goed doordacht plan te komen. Gewoon een kwestie van durven.
bert sitters schreef: Zelfs RTL kun je nog wat sturen door met een goed doordacht plan te komen. Gewoon een kwestie van durven.
Ik neem aan dat jij je al opgegeven hebt, Bert?
HansvanderVeeke schreef:
bert sitters schreef: Zelfs RTL kun je nog wat sturen door met een goed doordacht plan te komen. Gewoon een kwestie van durven.
Ik neem aan dat jij je al opgegeven hebt, Bert?
Ha die Hans,

Ik ben geen duo-fietser.

Groetjes uit Kuressaare,

Bert
bert sitters schreef:
Zelfs RTL kun je nog wat sturen door met een goed doordacht plan te komen. Gewoon een kwestie van durven.
De juiste papiersoort is bij zo'n plan doorslaggevend. Bijvoorbeeld het door de Nederlandse bank gegarandeerde papier. :twisted: 8)
m-gineering schreef:
bert sitters schreef:
De juiste papiersoort is bij zo'n plan doorslaggevend. Bijvoorbeeld het door de Nederlandse bank gegarandeerde papier. :twisted: 8)
Daar moet je bij RTL wel rekening mee houden: het programma moet kassa!!! voor hen zijn! Je hoeft het geld zelf niet mee te nemen, maar ze moeten wel een vooruitzicht hebben dat het binnenkomt. Het is echter een hard feit dat veel meer zaken simpelweg om geld draaien.
Wat zou zo´n programma toe kunnen voegen aan de al bestaande programma´s? Reizen als duo is het uitgangspunt en dus zal de ruzies belicht worden en uitvergroot, denk ik dan. De reis zelf dient dan als lokkertje. Nee dan het initiatief van die filmer op een ander topic van dit forum om de reis met een bepaald doel als uitgangspunt te nemen. Dat getuigt meer van liefde voor het vak.

Nee Bert RTL hoeft niet overtuigd te worden. Waarschijnlijk lezen ze dit forum ook niet. Daarvoor heeft de redacteur geen tijd voor.

Rutger
Er bestaat niet zoiets als te druk, alleen slechte planning
Volgens mij zou het best interessante TV kunnen opleveren.

Ik kijk met plezier terug naar de serie Going South en heb eerder deze week via YouTube nog de belevenissen rond de wereld en door Amerika van Mark Beaumont gevolgd.