De batterij die erbij hoort en de lader die erbij hoort. 1x in de 6 dagen is ongeveer genoeg, beschermhoesje is niet nodig, het ding is toch al lelijk.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:de eneige lader die ik ken met een grote instelbaarheid van de uitgangsspanning is de B&M E-werk zonder bufferaccubert claes schreef:Welke batterijen gebruiken jullie onderweg met welke oplader?
Ideaal zou zijn om aa batterijen (wat geen probleem kan zijn) maar ook 9volt batterijen op te laden (bestaat zoiets?)
Onze fiets heeft een i cable en battery V4.
Eneloop batterijen met Technoline BC-700 lader. Volgens mij zijn de Eneloop momenteel de beste batterijen die er zijn.
...was ik 'even' vergeten! Dank voor de aanvulling.peterv schreef:Bedenk wel dat de Dahon maar een output van 400mA max heeft. [...]PedalPower - die een output van 800mA heeft[...]
...krijg een 403 pagina...peterv schreef:Ja, ik gebruik zelf dit soort stekkertjes. Waterdicht, snel los te maken en kosten niks.PierreS schreef:Misschien mogelijk om er stekkertjes tussen te plaatsen.
...krijg een 403 pagina...PierreS schreef:peterv schreef:Ja, ik gebruik zelf dit soort stekkertjes. Waterdicht, snel los te maken en kosten niks.PierreS schreef:Misschien mogelijk om er stekkertjes tussen te plaatsen.
Ook de tweede link geeft een 403 Forbidden (maar het is dezelfde als de eerste zo te zien...)PierreS schreef:Heb de link gekopieerd, en deze doet het:
http://www.uxcell.com/male-female-plug- ... 29064.html
Dank voor de tip...