Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Slippers met laag pakgewicht en kleine omvang... - Forum Wereldfietser

Slippers met laag pakgewicht en kleine omvang...

Ik neem voor na het fietsen en voor onder de douche altijd badslippers mee. Deze wegen niet zo veel, maar zijn redelijk “bulky” en nemen dus ook best wat ruimte in in m’n fietstas. Dit komt volgens mij vooral door de dikke zool en het grove bandje dat over de voet loopt. Ik ben niet zo’n fan van teenslippers.
Heeft iemand hier tips voor slippers die onder de douche gedragen kunnen worden en niet zoveel ruimte in de fietstas innemen?
De slippers van Croc gaan bij ons altijd mee!
Ze zijn wel wat prijzig maar super licht. Ik hou ook niet van teenslippers maar ik kreeg ze cadeau en ze lopen superfijn! 8)

Afbeelding
Ik gebruik badslippers van de Zeeman, dit zijn de lichtste en compactste niet-teenslippers die ik heb kunnen vinden. Helaas zijn deze niet zo duurzaam en moet ik af en toe voor € 3,50 nieuwe kopen. Op de website van Croqs zie ik dat ze ook hele mooie slippers hebben, vanwege de hogere duurzaamheid en het hogere comfort zouden deze wellicht mijn voorkeur hebben ik heb ze in de winkel echter nog niet kunnen vinden.