Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Overzicht campings in Nederland? - Forum Wereldfietser

Overzicht campings in Nederland?

Hallo allemaal,

Het lijkt jullie zeker een belachelijk onderwerp, maar voor iemand, die zijn toerfietsontwikkeling niet helemaal in Nederland heeft gemaakt, is het wel een punt :-) Waar is de camping?

Op korte termijn heb ik besloten om Pinksteren fietsend in Nederland door te brengen. Eindelijk weer eens een nieuw stukje over de grens ontdekken. Ik ben van plan om verschillende LFs te volgen: vanuit Roermond, via Venlo, Nijmegen en Arnhem, onder Zutphen langs richting Enschede.

Er is te weinig tijd om nu nog ergens een camping gids te bestellen. Ik zou op de eerste dag in Roermond iets kunnen kopen. Maar welke gids is het geld waard? Ik ben vooral geïnteresseerd in mini-campings en de kleine, "geheimtip" campings.
Misschien is een boek kopen ook helemaal niet nodig als iemand hier een tip voor mij heeft, waar ik op internet een overzicht van campings vindt. Graag lees ik jullie advies.
Hartelijke groeten uit Bielefeld – andreas
Andreas schreef: Ik ben van plan om verschillende LFs te volgen: vanuit Roermond, via Venlo, Nijmegen en Arnhem, onder Zutphen langs richting Enschede.
Op dat gedeelte struikel je bijna over de campings (gewone en boerencampings), dus gewoon gaan en 's avonds stoppen bij een leuke camping :wink:
Als je GPS gebruikt, dan is er ook een waypoint file met alle locaties van campings in Nederland. Ik heb hem hier zo niet bij de hand, maar even googlen en je hebt hem.
Andreas, de groene campings vind je oa op http://www.natuurkampeerterreinen.nl/nl ... aties.html
Als je je fietsroute plant via online fietsrouteplanners zoals die van de fietsersbond krijg je ook de campings te zien. 8)
I love you all! Zo zouden het de Amerikanen zeggen, denk ik! :-)
Wow, wat goede en behulpzame reacties! Prachtig! Met jullie tips moet het gewoon lukken om campings te vinden in die streken waar ik op moment zo een beetje het einde van de dag plan.
Hartelijk bedankt – andreas
Бlanche schreef:Als je je fietsroute plant via online fietsrouteplanners zoals die van de fietsersbond krijg je ook de campings te zien. 8)
Deze dus http://www.fietsersbond.nl/fietsrouteplanner/ ;-)
Ja, ik zag hem net één minuut gelden op FB langs komen :-)