Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trekkingfiets damesmodel 57cm frame - Forum Wereldfietser

trekkingfiets damesmodel 57cm frame

Te koop gevraagd voor beginnend wereldfietsster: damesmodel trekkingfiets framehoogte 54 - 58 cm.
Moet in goede staat zijn en van een goed merk.
svp mailen als je wat hebt staan: axentpbl@xs4all.nl

[moderator] Verplaatst naar juiste forum [/moderator]
Weet je zeker dat het een damesmodel moet zijn? Heren frames zijn met bagage veel stijver.
Tip: ga eens kijken bij een Koga dealer in een chique buitenwijk of voorstad (Wassenaar, Bloemendaal, dat idee). Daar staan vaak genoeg mooie stalen Koga's die noot verder dan de tennisbaan geweest zijn, en nu worden ingeruild voor een Ebike. Zo heb ik zelf laatst voor 50 euro een nauwelijks gebruikte heel chique Koga stadsfiets uit 1988 kunnen kopen. Zo'n ouderwetse fiets kon de fietsenmaker niet kwijt zei hij. Nadeel van oude Koga's zijn de vaak erg smalle banden (max 32 mm bij die van mij), dus die zijn eerder voor het snelle werk zonder al teveel bagage. En snel is deze fiets zeker, zolang het asfalt lekker glad is. Maar met eentje waar 35 mm in past ben je al een heel stuk verder.
Wim
Hoi wat is budget?
Ik heb een heren koga signatuur te koop
2 jaar oud
26" met son naafdynamo
volledig deore tx
slechts 1000km mee gereden
weg wegens te weinig tijd om er mee te rijden
vraagprijs 1500€
rikdertien schreef:Hoi wat is budget?
Ik heb een heren koga signatuur te koop
2 jaar oud
26" met son naafdynamo
volledig deore tx
slechts 1000km mee gereden
weg wegens te weinig tijd om er mee te rijden
vraagprijs 1500€
Ha Rik, dank voor je bericht maar we zijn reeds voorzien.

groeten,
Peter