Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hulp nodig! - Forum Wereldfietser

Hulp nodig!

Hallo! Ik schrijf op het moment mijn scriptie, daarvoor doe ik onderzoek naar fietsvakanties voor Nederlanders in Denemarken. Als u mij 5 minuten kunt helpen door mijn enquete in te vullen, wordt dat zeer op prijs gesteld!

Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite!

Vriendelijke groeten,

Marieke Weggemans

De link:

www.thesistools.nl/1000
Is dit voor een afstudeeronderzoek of is het gewoon datagraaien en phishing?
Leon
Presenteer je hier strtaks ook een digitale versie van je eindresultaat?

Ik vind dat er wel veel persoonlijke gegevens gevraagd worden die ik niet relevant vind voor een fietsvakantie in Denemarken.
Het is voor een afstudeeronderzoek, ik studeer aan de universiteit in Denemarken en schrijf voor een toeristenorganisatie in Jutland.

De reden voor de persoonlijke vragen:
De doelgroep waarop de fietsvakantie gericht is zijn families met jonge kinderen en 45+, als ik kan zien wat zij precies zoeken in een fietsvakantie kan ik daarop mijn aanbevelingen afstemmen.

Ik weet nog niet of ik de uiteindelijke resultaten mag publiceren, dat zal in overleg gaan met de toeristenorganisatie in Esbjerg waar ik voor schrijf, het kan goed zijn dat dat vertrouwelijk blijft.

Vriendelijke groeten,

Marieke
marieke340 schreef:voor een toeristenorganisatie in Jutland
Handig van hun: laat een afstudeerder komen en je hebt opeens wél een methode om naar klantgegevens te hengelen. Ze zullen je vast ook niet heel goed betalen.
Aan de andere kant, in mijn tijd (1988) waren er ook al Denen die met oneigenlijke redenen op zoek waren naar afstudeerders; een of andere waterleidingmaatschappij heeft mij toen afgewezen wegens gebrek aan ervaring. :shock:
Leon
Leon, ik probeer ook alleen maar af te studeren en dat iemand daar baat bij heeft is alleen maar mooi. Het kan goed zijn dat er door mijn onderzoek banen gecreëerd worden. Bovendien is het een interessant onderwerp en vind ik het leuk om te zien hoe mensen mij willen helpen.
Overigens is het aan jezelf of je de enquete anoniem invult hoor; de vraag mbt naam/e-mail/telnr is optioneel...

Helaas vind ik Denemarken een enorm saai land; ik zou gewoon de nachttrein van Arnhem naar Kopenhagen pakken en oversteken naar Zweden want vanaf daar is het een stuk leuker ;-)
Beste marieke, ik heb je enquete ingevuld, zonder pers gegevens
groet Dirk
Prima! Heel erg bedankt!
Beste Marieke,

Ik heb je enquête ook ingevuld.

Veel succes.