Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Groene route naar Baflo - Forum Wereldfietser

Groene route naar Baflo

Er is een groene route in ontwikkeling van het zuiden van ons land naar het noorden.
Is er al wat meer bekend over de "Groene route naar Baflo"? Kunnen er al proeffietsers op pad? Binnenkort op het programma van de trekttochten van de Wereldfietser?
Bert,

Ik fiets hem deze zomer eerst even zelf voor. Daarna zal ik hem verder delen met de wereld :D
Hans,
Ik ben ook benieuwd naar je Groene route naar Baflo.
Maak je de route ook beschikbaar voor het fietsen vanuit het Noorden naar het Zuiden?
Frits
Een beetje toelichting is misschien wel handig...

We fietsen deze zomer de groene weg naar de Middellandse zee. Maar dan andersom. Om spraakverwarring over de richting te voorkomen heb ik hem 'de groene weg naar Baflo' genoemd. De beschreven route loopt 'maar' tot Maastricht. Ik wil graag verder naar huis fietsen dus ik heb gezocht naar mogelijke routes. Zie hiervoor ook een ander topic op het forum. Na wat wikken en wegen, de beschikbare tijd en alternatieven heb ik mbv de fietsrouteplanner van de Fietserbond een route uitgestippeld. En die, in combinatie met de beschreven route van 'de Europafietsers' is mijn groene route naar Baflo.
Frits schreef:Hans,
Ik ben ook benieuwd naar je Groene route naar Baflo.
Maak je de route ook beschikbaar voor het fietsen vanuit het Noorden naar het Zuiden?
Frits
Pieterpad per fiets? Is vlakbij Baflo....
Martin E. van Doornik schreef: Pieterpad per fiets? Is vlakbij Baflo....
Kom je allemaal boze wandelaars tegen !!
Het is ook niet aan te raden om over het Pieterpad te gaan fietsen.
Gebruik dan het Fietserpad liever...