Over een week willen we naar Parijs fietsen, en daarbij onze nieuw aangeschafte ortlieb backrollers met daarop een rackpack gebruiken. Alleen zie ik even niet hoe ik (met allemaal de gespen die er aan beide tassen zitten) de rackpack op een logische en stevige manier vastzet op de backrollers. Het lijkt me dat ik daarvoor de twee gespen aan de onderkant van de rackpack moet gebruiken, maar waar moeten die bij de backrollers aan vast?? Graag enige hulp aan deze beginnende buitenlandfietser.
Er zijn ongetwijfeld meerdere oplossingen maar ik gebruik die gespen aan de onderkant van de Rackpack niet, heb ze er met een heet mes afgehaald.kwootje schreef:Over een week willen we naar Parijs fietsen, en daarbij onze nieuw aangeschafte ortlieb backrollers met daarop een rackpack gebruiken. Alleen zie ik even niet hoe ik (met allemaal de gespen die er aan beide tassen zitten) de rackpack op een logische en stevige manier vastzet op de backrollers. Het lijkt me dat ik daarvoor de twee gespen aan de onderkant van de rackpack moet gebruiken, maar waar moeten die bij de backrollers aan vast?? Graag enige hulp aan deze beginnende buitenlandfietser.
Sluit de Backrollers met de lange band onderlangs. Leg de Rackpack dwars over de Backrollers. Steek de gespen die aan de voorzijde van de Backrollers zitten links en rechts in de gespen van de Rackpack. Trek de Backroller vast.
Doe eventueel nog een enkel sjorbandje of bagaganet om de Rackpack en bagagedrager.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar andere oplossingen.
Frank