Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lakstift gezocht voor een Koga Miyata Globe Traveller - Forum Wereldfietser

Lakstift gezocht voor een Koga Miyata Globe Traveller

Weet iemand wat het RAL nummer is van de onderstaande kleurcode van Koga Miyata

Kleurencombinatie Grey purple metallic 21110

Of waar ik deze lakstift kan bestellen? Ik heb een frame met wat lakschade wat ik wil bijwerken.

Alvast bedankt
M276 schreef:Weet iemand wat het RAL nummer is van de onderstaande kleurcode van Koga Miyata

Kleurencombinatie Grey purple metallic 21110

Of waar ik deze lakstift kan bestellen? Ik heb een frame met wat lakschade wat ik wil bijwerken.

Alvast bedankt
Het is in ieder geval geen Ral kleur, die zijn niet metallic. Het beste kun je bij een automaterialenzaak naar binnen fietsen en daar een stifje uitzoeken. Controleer de kleur wel even met daglicht
Heeft Koga zelf geen lakstiften? Dat zou ik eerst navragen. Gazelle heeft ze nota bene wel.
Wim
Mailtje gestuurd naar Struijk. Daar komt hij oorspronkelijk vandaan.
Als ik de koga site zo bekeken heb willen ze liever geen contact met de klant. Ze sturen je steeds door naar de dealers :lol:
M276 schreef:Mailtje gestuurd naar Struijk. Daar komt hij oorspronkelijk vandaan.
Als ik de koga site zo bekeken heb willen ze liever geen contact met de klant. Ze sturen je steeds door naar de dealers :lol:
Hou het in je achterhoofd voor de volgende fiets ;-)
Ik had trouwens gehoopt dat die nummers achter de kleur iets van een code zou zijn. Maar dat is het niet volgens mij. Google kan er niet veel mee
M276 schreef:Ik had trouwens gehoopt dat die nummers achter de kleur iets van een code zou zijn. Maar dat is het niet volgens mij. Google kan er niet veel mee
"Grey purple metallic 21110" als zoekterm in Google. De vierde link (spectrum of colors) en 21110 invoeren, dan heb je de YMCK en RGB.
Deze had ik ook gevonden. Maar ik dacht Heather Gold Met. dat kan niet kloppen.
Hij is namelijk niet goud maar grijs :lol:
Je leverancier kan dat aan de hand van het fabricagejaar van je fiets zo nagaan (en bestellen). Die van mij in ieder geval wel.
M276 schreef:Deze had ik ook gevonden. Maar ik dacht Heather Gold Met. dat kan niet kloppen.
Heather is hei (erica): paarse bloemetjes. Jouw fiets is "grijs-paars metallic". Zou best eens kunnen kloppen.

.tsooJ
SjirkM schreef:"Grey purple metallic 21110" als zoekterm in Google. De vierde link (spectrum of colors) en 21110 invoeren, dan heb je de YMCK en RGB.
Bedenk wel dat Google voor iedereen andere resultaten geeft. Waarom niet gewoon de link geplaatst?

.tsooJ
Alien schreef:
M276 schreef:Deze had ik ook gevonden. Maar ik dacht Heather Gold Met. dat kan niet kloppen.
Heather is hei (erica): paarse bloemetjes. Jouw fiets is "grijs-paars metallic". Zou best eens kunnen kloppen.

.tsooJ
Afbeelding

Zou dan dit kleurtje moeten zijn :wink:
Nee niet helemaal.
Hij is echt meer gewoon donker grijs.
Heb ondertussen een mail terug van Struijk met de vraag wat het framenummer is zodat zij hem kunnen bestellen. Helaas zonder prijs erbij te vermelden. Dus zit nu te wachten op mail terug met de prijsopgaven.
Mijn lakstift kostte E. 6,50 in 2009.