Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb goed opgelet, maar volgens Wilfried de Jong zijn de moderne carbon frames toch beter in staat om de schokken op te vangen dan vroeger de stalen frames. Echt dikke banden hebben ze ook al niet, wel een tamelijk lage bandenspanning, rond 5,0 bar.Over het nut van dikke banden, de beperkingen van carbon
Die uitspraak viel me ook op.Jan Eleveld schreef:Ik heb goed opgelet, maar volgens Wilfried de Jong zijn de moderne carbon frames toch beter in staat om de schokken op te vangen dan vroeger de stalen frames. Echt dikke banden hebben ze ook al niet, wel een tamelijk lage bandenspanning, rond 5,0 bar.Over het nut van dikke banden, de beperkingen van carbon
Wel een mooie film, prachtig gedaan.
En in welke mate ben jij ervaringsdeskundige dat je dit kan beoordelen? Kwaliteit van programma's heeft met veel meer te maken dan alleen de technische kwaliteiten van de mensen.m-gineering schreef: en de technische kwalificaties van de gemiddelde hilversumse teevee redactie zijn.....
Beetje flauw, als je het programma gezien hebt, weet je dat De Jong bij uitstek weet waarover hij praat, als ervaringsdeskundige en gerenommeerd interviewer van talloze profrenners. Daar heeft hij echt geen redactie voor nodig.m-gineering schreef:en de technische kwalificaties van de gemiddelde hilversumse teevee redactie zijn.....
Ik heb hier op dit forum wel eens gelezen dat staal beter in staat is om de schokken op te vangen, zonder dat het ten koste van snelheid gaat. De theorie was dat de geabsorbeerde energie dan terug zou veren. Misschien veert het bij Parijs_Roubaix wel rechtstreeks terug in de polsen (als het waar is dat staal zwaarder fietst dan carbon).Pedalero schreef:Wat was er nou dan allemaal weer mis?