Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen op do 5 en vr 6 april - Forum Wereldfietser

Fietsen op do 5 en vr 6 april

Als schrijver en fotograaf, zzp heb ik alle vrije tijd om zelf mijn eigen plan te trekken. Nu zag ik op weeronline dat donderdag en vrijdag mooie dagen worden om te gaan fietsen. Het plan is daardoor dat ik op donderdag vanaf Zeist de trein naar Ommen neem. Daar op een camping de tent op zet en dan rond 13.00 uur een rondje van 40 km ga fietsen. Vrijdag fiets ik dan via een mooie route naar Deventer waar de Wereldfietsers ook samenkomen. Zaterdagmorgen ga ik dan weer naar huis. Wie heeft ook zin om mee te gaan? Groeten, Rutger
Ik ga niet meedoen aan de paastocht omdat ik dan met een andere club (ligfietsers) op de Harskamperdennen zit en dat begint ook op vrijdag. In verband met het te verwachten mooie weer en het feit dat mijn paasvakantie al op donderdagmiddag begint zal ik ook al op donderdag vertrekken. Het plan is om dan meteen naar de Harskamp te fietsen en dan vrijdag een rondje over de Veluwe te gaan fietsen. Als het echt mooi weer is zijn er misschien al meer fietsers op de camping. Wereldfietsers op weg naar Deventer zijn natuurlijk ook welkom.
Nu maar hopen dat het deze week een beetje gaat regenen, het is kurkdroog hier op de Veluwe, en dat kan zowel nadelig voor de natuur als de paasvuren gaan zijn. Vanmiddag al weer brand, niet al te ver van de Harskamperdennen, je moet er niet aan denken, dat je opeens je boeltje in moet pakken of erger nog terugkomt en er staat niets meer.
Zelf sta ik nog in dubio over aan welke ik met mij trike deel ga nemen, als de knieën het toestaan, nachtvorst is daar ook niet bevorderlijk voor.