door
Leon » vr 09 mar, 2012 11:03
quote="Roald"
>Ik had een route tot St. Jean en Royans in gedachte, dat is meer links aanhouden
> na Col de Rousset, dan zitten er nog wat colletjes tussen.
Dat wordt een heel pittige dag, maar zeker bloedmooi.
Als ik het mocht doen zou ik er 2 dagen van maken door in St-Agnan te overnachten en van daar via Chapelleen Vassieux verder te fietsen. Het schiet in volgelvlucht gezien echt niet op, dat wel.
>Agnan
>Er loopt ook een mooi wit bergweggetje op en neer aan die kant.
Yep, die weg heb ik destijds gefietst. Op zicht is daar weinig te zien omdat je in het bos fietst en dan kun je 10.000 m hoog zitten maar er is niks aan.
>Hoe doe je dat met wandelen?
>Ik loop zelf niet graag in een vreemde omgeving en zeker niet in de bergen >zonder goede kaart. Hadden ze die een te leen op de camping?[/quote]
Geen idee, wellicht. De wandeling was ook vrij beperkt. we hadden beneden wel gezegd waar we waren. telefoon hadden we toen nog niet, en of er bereik is kun je je ook afvragen.
Misschien had ik wel de IGN 1:100.000, weet ik niet meer.
ff later: idd nr. 52 Grenoble-Valence ed. 1993 in de kast, met mijn route aantekeningen. Kom je naar de beurs? pb even je adres anders, stuur ik hem op. Voorwaarde : ik wil hem terug. Nadeel van zulke kaarten: je tuurt je een ongeluk en uiteindelijk fiets je toch de wegen op de michelinkaart want dat zijn de verharde wegen die niet doodlopend zijn.
Leon