Even googelen op 'gps verhuur' en er rollen er zoal drie uittirre schreef:Aangezien een (goed) gps toestel vrij duur is vraag ik mij af of er firma's, winkels of mensen zijn die gps toestellen, voor pakweg een maand, verhuren.
Groetjes.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Lijkt me alleen zin hebben als je een week gaat fietsen, want je bent wel drie week aan het prutsen voor je het allemaal door hebt en het betrouwbaar werkttirre schreef:Aangezien een (goed) gps toestel vrij duur is vraag ik mij af of er firma's, winkels of mensen zijn die gps toestellen, voor pakweg een maand, verhuren.
Groetjes.
U hebt overschot van gelijk, het is geen goed idee.m-gineering schreef:Lijkt me alleen zin hebben als je een week gaat fietsen, want je bent wel drie week aan het prutsen voor je het allemaal door hebt en het betrouwbaar werkttirre schreef:Aangezien een (goed) gps toestel vrij duur is vraag ik mij af of er firma's, winkels of mensen zijn die gps toestellen, voor pakweg een maand, verhuren.
Groetjes.
Het verkort de leercurve misschien, maar zorgt hoofdzakelijk voor een 'Oh dat bedoelde die man met die opmerking in die lezing" als het weer in de soep draait. Wegwijs met een GPS raak je vooral door te proberen, en het ding weer s'avonds aan je PC te kunnen hangenHansvanderVeeke schreef:Maar dat is wel weer op te lossen door bijvoorbeeld naar de lezing over GPS en het gebruik ervan op de komende wereldfietsbeurste gaan
Hm, dat verhaaltje begint al meteen met een fikse onwaarheid: GPS-satellieten zijn niet geostationair.Leon schreef:Hij heeft er een verhaaltje over geschreven: http://www.m-gineering.nl/fietsgps.htm
klopt, die drie weken lijkt me een prima gemiddelde voor de gemiddelde medemens, die niet als early adopter voor ieder nieuw apparaat in de rij gaat staat. In mijn omgeving ken ik genoeg mensen die het met 3 week niet gaan redden, en 3 jaar ook niet!Matthie9000 schreef:Ik wil toch nog wel even een kanttekening bij die drie weken plaatsen, want de leercurve is nogal afhankelijk van handigheid en ervaring met handheld electronica.
aangepastAlien schreef:Hm, dat verhaaltje begint al meteen met een fikse onwaarheid: GPS-satellieten zijn niet geostationair.Leon schreef:Hij heeft er een verhaaltje over geschreven: http://www.m-gineering.nl/fietsgps.htm
.tsooJ
Voor die laatste categorie schijnt er een oplossing te zijn: het is gelukt om digitale kaarten op héle grote stukken papier te drukken, dat papier wordt vervolgens in kleinere delen gevouwen zodat je het mee kan nemen. Ik heb hier overigens geen ervaring mee dus gebruik ervan is op eigen risicom-gineering schreef:klopt, die drie weken lijkt me een prima gemiddelde voor de gemiddelde medemens, die niet als early adopter voor ieder nieuw apparaat in de rij gaat staat. In mijn omgeving ken ik genoeg mensen die het met 3 week niet gaan redden, en 3 jaar ook niet!
Geweldig stuk!m-gineering schreef:aangepastAlien schreef:Hm, dat verhaaltje begint al meteen met een fikse onwaarheid: GPS-satellieten zijn niet geostationair.Leon schreef:Hij heeft er een verhaaltje over geschreven: http://www.m-gineering.nl/fietsgps.htm