Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Extrawheel - Forum Wereldfietser

Extrawheel

Hallo,

Is er hier iemand die ervring heeft met de Extrawheel??

Wat zijn de ervaringen?
Waarom is er voor de Extrawheel gekozen boven bv. een Bob??
Kan je al je bagage kwijt op de Extrawheel?
Indien niet... Hoe is dan de bagage verdeeld over fiets en extrawheel?

Heel wat vragen. Maar ik probeer de voor- en nadelen een beetje op een rijtje te krijgen...

Bij voorbaat dank

Gerco.
Hoi Gerco,

Ik heb een Extrawheel en zodoende wat ervaring hiermee. De Extrawheel volgt de fiets zonder dat je er erg in hebt, ik kijk regelmatig achterom om te kijken of hij er nog aan zit. De service van Extrawheel (Polen) waar ik hem ook besteld heb is echt uitstekend te noemen. Doordat het gewoon een volwaardig wiel is van dezelfde grootte als het trekkend voertuig plakt hij als het ware op het wegdek en staat hij offroad zijn mannetje. Ik heb er een splinternieuwe Marathon XR band omgedaan die ik in bepaalde gevallen op mijn fiets zou kunnen overzetten als dat nodig is, de Extrawheel zou dan met de mindere band toekunnen in noodgevallen.
Daarnaast is de Extrawheel bijzonder licht te noemen en je kunt er behoorlijk wat lading op kwijt, waaronder de gewone Ortliebtassen. Ik ben er al met al heel tevreden over.
Gerco schreef:Hallo,

Is er hier iemand die ervring heeft met de Extrawheel??
...
Heel wat vragen.
...
Heel veel antwoorden via zoekfunctie: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/searc ... mit=Zoeken
anders kun je het altijd nog een chinees vragen ;)