ik wil mijn fiets meenemen met een vlucht van US airways. nu staat er op de site (en in de automatisch email die ik terug krijg op mijn vraag) dat de fiets gratis (mits totale bagage onder 23 kg) mee kan, zolang de afmetingen van de fiets (l+b+h) kleiner zijn dan 157 cm. Ik weet niet precies wat ze hiermee bedoelen, maar een normale fiets heeft nooit alle afmetingen bij elkaar opgeteld dit formaat.
Na even google-en vind ik ook geen antwoord op mijn vraag, en op deze site alleen een antwoord uit 2004. Ik denk dat het tegenwoordig anders is...
Heeft iemand recente ervaring met het meenemen van een fiets met US airways? Zo ja, wat waren de kosten, hoe is de fiets ingepakt/meegenomen en wat was de ervaring (beschadiging oid)?
Lieke
Na even google-en vind ik ook geen antwoord op mijn vraag, en op deze site alleen een antwoord uit 2004. Ik denk dat het tegenwoordig anders is...
Heeft iemand recente ervaring met het meenemen van een fiets met US airways? Zo ja, wat waren de kosten, hoe is de fiets ingepakt/meegenomen en wat was de ervaring (beschadiging oid)?
Lieke