Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos kinderfiets - Forum Wereldfietser

Santos kinderfiets

Te koop Santos kinderfiets, kleur zwart, voorzien van spatborden, bagagedrager, verlichting, standaard, slot en bar-Ends. 18 versnellingen (2x9). 3 jaar oud en in prima staat.
Vraagprijs 250 euro.
r.salters schreef:Te koop Santos kinderfiets, kleur zwart, voorzien van spatborden, bagagedrager, verlichting, standaard en bar-Ends. 18 versnellingen (2x9). 4 jaar oud en in prima staat.
Vraagprijs 250 euro.
voor welke ouderdom? Jongen's of meisje's model? Foto's?
Heb nog even de gegevens er bij gepakt, maar de fiets is nog geen 3 jaar oud. Heb hem voor mijn dochter gekocht voor haar 6e verjaardag. Het zadel moest toen in de laagste stand. Komende zomer wordt ze 9 en past er nog wel op. Omdat we fietsvakanties houden en de dagafstanden iets willen verlengen is het fietsje daarvoor minder geschikt. Er is geen jongens- of meisjesmodel, maar Santos maakt ze in twee formaten en dit betreft het grote model.

Geef mij je emailadres zodat ik de foto's kan mailen (heeft mijn voorkeur want ik krijg via de iPad de foto's niet op marktplaats (flash!).
Goedenavond,

Heb interesse in de fiets. Zou graag een afspraak willen maken om de fiets te bekijken.
Kun je mij dan ook zeggen waar je woont. Graag je reactie op mijn email adres:
jp.lens@hccnet.nl
Bij voorbaat dank.

m.vr.gr.
J.P. Lens
Beste Jp. Lens,

Heb je net een mailtje gestuurd.

Groet,

Rob
Foto's zijn te zien op Marktplaats onder advertentienummer 537222983
Afbeelding

Afbeelding
Beste m,

Ik krijg het niet voor elkaar om plaatjes aan mijn advertenties te hangen. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Je zet de link naar de plaatjes ( in dit geval marktplaats) tussen de img tekens

[img]link%20naar%20de%20plaatjes[/img]

en zo zijn ze zichtbaar
De fiets is verkocht!