Additionally, paste this code immediately after the opening tag: toplight flat senso probleempje - Forum Wereldfietser

toplight flat senso probleempje

Mijn nieuwe toplight flat senso met batterijen werkt blijkbaar niet op de sensor stand, de lamp gaat wel aan (na wat manipulatie) maar schakelt zich na enkele minuten weer uit, ook als het donker is en ik fiets en de sensor dus zou moeten werken.

Herkend iemand dit probleem? Slecht contactje ergens, of terug naar de fabrikant?

Er zijn er wel drie standen (met voelbare klik), maar twee zijn er maar "benoemd", namelijk "0" en "1" en geen "S" zoals op het vroegere modelletje, wat ik ook nogal vreemd vind.
m_nu schreef:Mijn nieuwe toplight flat senso met batterijen werkt blijkbaar niet op de sensor stand, de lamp gaat wel aan (na wat manipulatie) maar schakelt zich na enkele minuten weer uit, ook als het donker is en ik fiets en de sensor dus zou moeten werken.

Herkend iemand dit probleem? Slecht contactje ergens, of terug naar de fabrikant?

Er zijn er wel drie standen (met voelbare klik), maar twee zijn er maar "benoemd", namelijk "0" en "1" en geen "S" zoals op het vroegere modelletje, wat ik ook nogal vreemd vind.
ooit wel eens gehoord van bewegingssensoren die op een glad fietspad in slaap vielen, maar heb verder geen ervaring met dit model
Ik heb slechte ervaringen met de batterijachterlichten, ook van B&M. De schakelaars en de batterijcontacten corroderen, en de sensoren gaan vastzitten. Geef mij maar een dynamo achterlicht.
Wim
Volgens: http://www.peterwhitecycles.com/b&m.asp
Toplight Flat Senso Same as above but with three position On - Off - Senso switch

Volgens fabrikant ook zonder sensor leverbaar en dan misschien slechts 1 behuizing met 2 benoemde standen leverbaar? Of toevallig verkeerde behuizing?
Martin, de site van Peter zegt ook niet dat de schakelingen "benoemd" zijn. Anders gok ik op verkeerde behuizing, de verpakking vermeldde wel degelijk de Senso te bevatten, en ie heeft drie duidelijk voelbare standen.

Wim: akkoord, maar ik vind bedrading ook niet alles.