Lijkt me wel, al hangt het wat van de route af (vermijd heuvels zoveel mogelijk). Zo'n fiets heeft eigenlijk twee belangrijke beperkingen: remmen en versnellingen. Meestal zitten er op zo'n fiets trommelremmen, en die zijn gevaarlijk in de bergen omdat ze warm kunnen lopen en dan ophouden hun werk te doen. Ga dus niet door de Ardennen. Dat is evenmin een goed idee vanwege het gebrek aan bruikbare versnellingen. Een 3 versnellingsnaaf is bruikbaar in licht geaccidenteerd terrein, maar erger moet het liever niet worden, anders wordt het wel erg veel lopen. Ik zou in elk geval tevoren bij de fietsenmaker een zo groot mogelijk achtertandwiel laten monteren. Op die stadsfietsen zit meestal een belachelijk zwaar verzet: de drie kun je bijna nooit gebruiken, terwijl de 1 tekort schiet. Heb je een verwisselbaar voorblad, dan zou ik daar ook wat kleiners op zetten. Maar goed, het devies luidt toch wel dat je zoveel mogelijk weg moet blijven uit al te heuvelachtig terrein - maar dat moet lukken.
Verder zou ik eens ernstig kijken naar de banden. Tracteer jezelf op mooie moderne lichte en gladde banden zoals een 37 mm Schwalbe Marathon Slick. Dat rijdt heel wat lekkerder dan die o zo degelijke standaard banden. Een beetje hulp kun je wel gebruiken met zo'n fiets.
Veel succes,
Wim