Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe kom ik in contact met het bestuur van WF? - Forum Wereldfietser

Hoe kom ik in contact met het bestuur van WF?

Als het goed is :? ben ik per 1 januari lid geworden van de vereniging. Ik probeer hierover al enkele weken in contact te komen met iemand van het bestuur (wie zijn dat eigenlijk precies?). Zonder succes. Daarom heb ik nu maar de stoute (fiets)schoenen aangetrokken en plaats ik deze oproep op het forum.

Met wie kan ik contact opnemen over mijn lidmaatschap? En op welke manier is diegene het best bereikbaar?

Contactgegevens svp niet op het forum, maar in een PB.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb Robert inmiddels al een PB gestuurd, maar op de (hoofd)pagina staat rechtsboven ook 'Contact'.
Je kunt via die pagina een mail sturen naar de diverse commissies.
HansvanderVeeke schreef:Ik heb Robert inmiddels al een PB gestuurd, maar op de (hoofd)pagina staat rechtsboven ook 'Contact'.
Je kunt via die pagina een mail sturen naar de diverse commissies.
Beste Hans,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik had de optie Contact al geprobeerd, maar daar kreeg ik geen reactie op. Vandaar mijn vraag om andere contactopties.

Robert
Mijn ervaring is dat contacten met iemand van het bestuur in het algemeen traag verlopen. Je moet er even de tijd voor nemen. Misschien zittten ze allemaal op de fiets.