Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop : Randonneursfiets Avaghon S26 Herenmodel - Forum Wereldfietser

Te Koop : Randonneursfiets Avaghon S26 Herenmodel

Maat: 60cm
kleur: antraciet
Rohloff naaf 14V + externe schakelbox
Magura remmen Hs33 hydraulisch
Trelock slot ENRA goedgekeurd.

Fiets is vrijwel ongebruikt vanwege overlijden van de eigenaar.

Aanschafprijs van deze fiets was € 2559,00 !!

Doe een goed bod middels een PB'tje
Ben geïntresseerd in deze fiets doch helaas niet in staat om er te veel voor uit te leggen. Graag een uiterste prijs aangeven.
Dank,
Lio.......
De fiets is momenteel nog niet verkocht.

De uiterste prijs die voor de fiets gevraagd wordt is € 1750.00 en dat is voor een fiets in deze staat écht een buitenkans.
Voor welke "standaardlengte" van de fietser is een avaghon 60 cm frame ongeveer geschikt?
Ik ben zelf 1.79m en heb geen bijzondere beenmaten oid. Heel standaard eigenlijk.

Groet
Erik V.
@erikfietst 60cm is denk ik wel iets te groot voor jou. Kan wel maar dan zit het grootste gedeelte van de zadelpen wel in de zadelbuis.. De lengte van de bovenbuis is wellicht ook iets te veel. Kun je natuurlijk oplossen door een kortere stuurpen en evt een zadelpen zonder setback maar of je dat nu allemaal moet willen, dat is natuurlijk aan jou.

Succes
Voor iemand van jouw lengte is deze fiets te hoog.
Bij een frame maat van 60cm moet je denken aan een berijder van 1.88 - 1.92.

Ik zou je niet adviseren om met zadelpennen en stuurpennen te gaan rommelen, dat zal namelijk nooit lekker zitten.
( uit de ervaringen van een ex wielrenner ) 8-))
erikfiets schreef:Voor welke "standaardlengte" van de fietser is een avaghon 60 cm frame ongeveer geschikt?
Ik ben zelf 1.79m en heb geen bijzondere beenmaten oid. Heel standaard eigenlijk.

Groet
Erik V.
Ik zou gewoon even brutaal zijn en bellen met bike4travel, de bouwer van deze fietsen.
rbregt schreef:
erikfiets schreef:Voor welke "standaardlengte" van de fietser is een avaghon 60 cm frame ongeveer geschikt?
Ik ben zelf 1.79m en heb geen bijzondere beenmaten oid. Heel standaard eigenlijk.

Groet
Erik V.
Ik zou gewoon even brutaal zijn en bellen met bike4travel, de bouwer van deze fietsen.
Dan moeten die wel weten hoe die fiets precies in elkaar zit en hoe de lichemalijke wensen van de koper zijn?
Op de foto van de fiets op marktplaats zie ik wel een lange stuurpen en een gevaarde zadelpen zonder, dus als je aan de kleine kant bent kun je die meteen eraf halen en door iets anders vervangen. Die verende zadelpen is dan weer via dit forum te verkopen voor ca. de helft van de aanschafwaarde.
Dit soort dingen zijn meestal slecht voor de tweedehandswaarde van fietsen in zeer goede staat, al weet ik persoonlijk dat deze écht in zeer goede staat is.
Leon
goeden middag

ik ben een nieuwe beginnende fietser en mijn lengte is 192 dus geschikt voor jouw fiets. heb je mischien ook een afbeelding van de fiets?

life starts at 40. ( ben ik net) dus op zoek naar nieuwe uitdagingen en dit is er een van.

groeten van de fryse (beginnende) fietser.
Beste mensen,

Voor het moment ziet het er naar uit dat deze fiets een nieuwe eigenaar gaat vinden, die naar ik verwacht, er geheel in René's geest gebruik van gaat maken.

Wat mij betreft mag dit draadje dus dicht.

Ik heb hier en daar nog wat spulletjes van René, waar ik de komende tijd nog wel even een vermelding van maak.