Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen voorjaar 2012 - Forum Wereldfietser

fietsen voorjaar 2012

Komend voorjaar/zomer wil ik ( vr 59) naar Barcelona fietsen. Via de route van dhr. Benjaminse en low budget.
Ik heb ongeveer 7 weken vrij dus tijd om onderweg van het moois ( en lekkers) te genieten. Tentje mee en als het uitkomt een hostel of B&B.
Bepakking beperkt het tempo, niet mijn doorzettingsvermogen!
Iemand zin om mee te fietsen?
Jety
j.schrijver schreef:Komend voorjaar/zomer wil ik ( vr 59) naar Barcelona fietsen. Via de route van dhr. Benjaminse en low budget.
Ik heb ongeveer 7 weken vrij dus tijd om onderweg van het moois ( en lekkers) te genieten. Tentje mee en als het uitkomt een hostel of B&B.
Bepakking beperkt het tempo, niet mijn doorzettingsvermogen!
Iemand zin om mee te fietsen?
Jety
Kom naar de nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser op 8 januari in Utrecht. Wellicht tref je daar iemand met dezelfde iedeeen.
Hallo Jety

Ben ook wel geinteresseerd in je plannen, maar vind 7 weken wel wat lang.
misschien kan er hier wel een mouw aan gepast worden. Ofwel een gedeelte van de route ofwel iets inkorten.
Zou voor mij wel eind maart en april moeten zijn, midden mei rij ik de 1000km van kom op tegen kanker.
Laat maar iets weten
Groetjes
Claire
Hoi Claire, wat een mooi initiatief om te fietsen voor de kankerbestrijding. Heb je dat al vaker gedaan? Wil ik graag meer van horen. Misschien is dat tzt ook wel iets voor mij.
Maar eerst naar Barcelona. Helaas kan ik niet schuiven met periode, ik werk in het ziekenhuis en moet eind december mijn vakantie al opgeven tot aan de herfstvakantie van het jaar erop... Geen feest maar ik kan niet anders dan me aanpassen.
Misschien moeten we wat heen en weer schrijven om te kijken of het klikt, dan zouden we, als het weer kampeerweer is, samen een weekend kunnen fietsen.

Vorig jaar ben ik naar Rome gefietst. In m'n uppie. Geweldig tijd gehad. Mijn ervaring is dat het een gevoel van vrijheid geeft als je de tijd hebt om er zo lang over te kunnen doen als je wilt, ergens wat langer kan blijven als het er bevalt. Dat heb je dan wel als je 7 weken de tijd hebt.

Bedankt trouwens voor je reactie!

Groetjes Jety


[/color]

[/color]
halo jety.
Welke data had je juist in gedachten om je tocht te doen? Misschien kan ik een stuk meerijden.
Wat kom op tegen kanker betreft: dit is dus fietsen voor het goede doel. Het gaat erom om 1000km te fietsen gedurende 4 dagen, dus elke dag 250 km. vorige 2 jaar heb ik dit telkens gedaan met groepje van 4, dus elke deelnemer 1 dag van 250km. het gaat niet enkel om het fietsen, want vooraleer we mogen starten moet er 5000 euro gesponserd worden. Dit jaar wil ik men uitdaging zwaarder maken en ALLEEN voor de 1000km gaan, met naast mij nog een groep. Dus 10000euro bijeensprokkelelen.
groetjes
Claire
claire.snykers@telenet.be
Hallo Jety,

de route door de Ardennen is redelijk zwaar, er bestaat ondertussen een goed alternatief langs de Maas,
in de Ardense dorpjes vind je zo goed als geen winkeltjes meer, dus zorg zeker dat je voldoende eten en drinken bij je hebt,

succes met je tocht,

Frank en Diane
Beste Jety,

ik, vrouw 54 jaar, vertrek zondag 1 april voor een tocht van drie maanden. Rondje van ca. 7000/8000 km. Ik wil in principe alleen fietsen, maar soms een paar dagen met iemand anders optrekken lijkt me een leuke afwisseling. Zo is een collega ook aan het kijken waar en wanneer ze een stuk kan meefietsen.
Mijn route: Vanuit Broekhuizenvorst langs de Maas naar haar bron, van daaruit naar Zuid-Frankrijk, door de Pyreneeën naar Barcelona. Langs de Costa's zuidwaarts om via Andalusië en de Algarve in de zuidwestelijkste punt van Europa aan te komen: Cabo de Sao Vicente in Portugal. Dan slingerend door de binnenlanden van Portugal naar Santiago de Compostella om via de Pelgrimsroute weer thuis te komen.

Wanneer vertrek jij? Misschien kunnen we elkaar ergens ontmoeten en een stukkie Frankrijk samen fietsen.
Ik las ergenn iets over de nieuwjaarsbijeenkomst van de wereldfietsers a.s. zondag in Utrecht. Misschien ga ik daar naar toe.
Tot zover, groet van Ineke
Hallo Juliet,
Je hebt Rome gedaan en daaruit blijkt wel dat het je aan doorzettingvermogen niet ontbreekt. Ik weet nog dat je het (grotendeels) alleen deed. Zelf ben ik zo'n "watje" die 3/4 weken mooi genoeg vind en waarop,.... tja!
Zelf sta ik op het forum voor twee kortere trektochten. Denk aan Regensburg en nog eens een variant op de Groeneweg. Ja en dan ook nog die tic om liever terug te fietsen! Het loopt nog niet storm maar wieweet.
Ik wens je succes met je oproep en Barcelona is natuurlijk een magisch richtpunt
Groetjes ad04
j.schrijver schreef:Komend voorjaar/zomer wil ik ( vr 59) naar Barcelona fietsen. Via de route van dhr. Benjaminse en low budget.
Ik heb ongeveer 7 weken vrij dus tijd om onderweg van het moois ( en lekkers) te genieten. Tentje mee en als het uitkomt een hostel of B&B.
Bepakking beperkt het tempo, niet mijn doorzettingsvermogen!
Iemand zin om mee te fietsen?
Jety
frank en diane schreef:Hallo Jety,

de route door de Ardennen is redelijk zwaar, er bestaat ondertussen een goed alternatief langs de Maas,
in de Ardense dorpjes vind je zo goed als geen winkeltjes meer, dus zorg zeker dat je voldoende eten en drinken bij je hebt,

succes met je tocht,

Frank en Diane
Kun je iets meer vertellen over dat alternatief of staat die ergens op het net beschreven?

Groet, Joop