Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zum Verkauf! Zweiundvierzig Supertolle Radfahrkarten! - Forum Wereldfietser

Zum Verkauf! Zweiundvierzig Supertolle Radfahrkarten!

Liebe Fahrradfreunde,
Weil das Wetter bei uns in die Heimat am moment viel besser ist wie bei euch bitten wir euch eines tolles Angebot an:
Fahr doch Rad in die schöne Heimat. Dan könnt euch diese wirklich supertolle Kasette mit zweiundvierzig Radfahrkarten nützen (da fehlen leider vier).

Afbeelding

Wunderschöne Art und Superklar!
Auf diesen Karten sind der Radwanderwegen mit Rot angegeben.

Das Ertrag diesem Widergutmachungsgeschenk ist auch für die Kleine Widerstand. Wir bittten euch für mindestens €10,00

Elsa und Diedrich

€ 10,-

Friedrich

€11

Kijk nou moet ik ook mee gaan doen, want daar gaan we heen...
Hoe oud zijn de kaarten?

€15,-

Die kaarten zijn een paar jaar oud maar er is nog weinig veranderd op fietsgebied. Je moet ze vergelijken met de kaarten van het Landelijk Fietsplatform (de LF-routes). De grote veranderingen in het Duitse wegennet vinden plaats op de Autobahnen. Die staan op deze kaarten in het grijs afgedrukt. Wij vinden deze kaarten heel prettig. De fietsroutes staan heel duidelijk afgedrukt. Ik geef je een voorbeeld (even wachten, 393kb):

Afbeelding

Kun je aangeven waar je precies wilt gaan fietsen, Jarno... er missen namelijk vier van de 46 kaarten. Het zou jammer zijn wanneer jouw gebied mist.

Dick

Langs de Moesel en dan verder richting Nederland. De preciese route weet ik nog niet. We hebben geloof ik nog anderhalve week om eens uit te zoeken wat er zoal voor moois te bekijken/bezoeken is aldaar.

Langs de Moezel heb je geen kaart nodig Jarno...

echt niet

Anders geformuleerd, fietsen van Maastricht naar Koblenz, dan een stuk langs de Moezel en vervolgens volgens nog te bepalen route door richting huis.
Dat stukkie langs de Moezel zal wel loslopen idd. Maar voor en daarna is een paar goede kaarten wel praktisch denk ik.

Daar missen precies twee kaarten Jarno, (hebben wij gebruikt en verknipt)
Ook Berlijn mist

Dick

€ 16,-

Wanneer sluit de bieding?

Freek

Oeps...
zondagavond 18 juli,18:00 uur, schikt dat?

Dick

Tja, als dat deel mist haak ik af. Moet morgen toch nog richting Alphen, draai er wel even af bij Woerden...

Dick, morgenmiddag schikt me beter; ga overmorgen naar de Alpen...
Dus zet het er maar bij op de rekening :lol:

Jarno, hoe ga jij naar de Alpen, en wanneer ben je daar? Ga dus zelf ook die kant op. Misschien komen we elkaar nog tegen!

Groeten en goede reis,
Freek

Ik bied €17

Anouk

Volgens bij, Freek, bedoelt Jarno hier het oh zo pittoreske Alphen aan den Rijn. Schitterend gelegen in een bocht van de Oude Rivier, omringd door een uitgestrekt weidelandschap en pas recentelijk ontsloten door de aanleg van de N11.
Je hebt blijkbaar niet opgelet toen ik je eerder dit jaar, tijdens onze doorgang door deze voor het Groene Hart van Holland zo kenmerkende streek wees op het scheve kerkje van Woubrugge, De Rode Wip in Hazerswoude, mijn omzwervingen door de polder Kerk en Zanen en hoe ik daar, in mijn korte broek en op klompen, na schooltijd de nietsvermoedende boerenkarpers een vlijmscherpe haak door de lippen joeg (waarna het beest in doodsangst door de boezem vloog... opspattend eendekroos, geknakte plompeblaren en de geur van oude modder).
Ik word hier overvallen door een jarenzestiggevoel.

Maar goed...

Laten we er maar een eind aan maken.
Aan de veiling bedoel ik.
Ik ga de boel inpakken en stuur het richting... mail me nog even je adresgegevens!

Dick

Sorry Dick,
wel goed opgelet tijdens de autorit en jouw sublieme uitleg over de omgeving, maar gisteravond was het al laat en de wens is de vader van de gedachte, dus de h in alpen had ik gemist... Vandaar.

Mijn adresgegevens komen via de pb.

Groet en dank,
Freek