Additionally, paste this code immediately after the opening tag: B+M Ixon IQ stoort op draadloze Cateye - Forum Wereldfietser

B+M Ixon IQ stoort op draadloze Cateye

Het was me al eens eerder opgevallen dat mijn draadloze Cateye tellertje wel eens uitviel, met name in de koude wintermaanden. Dacht eerst dat het aan de kou lag, maar gisteren ging er(letterlijk) een lampje branden. Hij valt dus uit als ik mijn Ixon IQ komplamp aanzet. Kennelijk stoort deze dus op de ontvangst van de teller. Iemand anders dit ook al gemerkt? Ik ga er zeker nog een mailtje aan wijden naar B+M...

Roef
Rongyos schreef:Het was me al eens eerder opgevallen dat mijn draadloze Cateye tellertje wel eens uitviel, met name in de koude wintermaanden. Dacht eerst dat het aan de kou lag, maar gisteren ging er(letterlijk) een lampje branden. Hij valt dus uit als ik mijn Ixon IQ komplamp aanzet. Kennelijk stoort deze dus op de ontvangst van de teller. Iemand anders dit ook al gemerkt? Ik ga er zeker nog een mailtje aan wijden naar B+M...

Roef
heel bekend. Met een montagekit met draad is het probleem opgelost ;) Gecodeerde draadloze tellers hebben er ook minder last van. Maar je zou eerst dynamodraad en de lijn teller-zender zo ver mogelijk uit elkaar kunnen plaatsen
Het gaat om een batterij lamp, dus geen dynamo draadje te bekennen. Had al wat lopen schuiven met de lamp, verder van t tellertje af, maar dat hielp niet direct...

Roef
Klinkt bekend. Daar had ik ook last van. Ik had een B&M lamp die je normaal gesproken met een dynamo voedt aangesloten op een set penlight batterijen. Mijn Cateye km teller teller sloeg meteen op tilt bij aanzetten van de lamp

Ronald