(de paddestoelenkwekerijen die onder de naam Ortlieb en Vaude worden verkocht hebben mij nooit kunnen bekoren. *alvast dekking zoekt*

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:pedalman schreef:Ik rijd, met de Carradice Super C tassen. Topspul, levertijden zijn een drama trouwens.
(de paddestoelenkwekerijen die onder de naam Ortlieb en Vaude worden verkocht hebben mij nooit kunnen bekoren. *alvast dekking zoekt*)
Ze zien er wat ouderwets uit (retro voor sommigen) maar je moet ze niet uitlachen: ze zijn even waterdicht als Ortlieb (maar je kan er wel niet de rivier mee in) en er bestaat een systeem zodat je je tas in één beweging van de fiets haalt. Waarom je verplicht zou zijn een spatbord te gebruiken zie ik niet echt in. Ondersteuning met een draagrek hoeft nietPedalero schreef:Inderdaad een mooie tas. Maar ik moet er ook een beetje om lachen, een zadeltas die zo groot is dat hij moet worden ondersteund met een bagagedrager en die je bijna verplicht om met een spatbord te rijden. En dan heb ik het nog niet over praktische zaken als de tas van de fiets nemen en waterdichtheid.
Ik gebruik tegenwoordig nooit spatborden en dat wil ik zo houden. In feite werkt een kanotas die in de lengte op het rekje ligt als een soort spatbord.Zonder spatbord zit je tas eerder onder de modder en ook je rug. Modder tot achter je oren zonder spatbord
Ik ben al gezakt voor het toelatingsexamen, dat heb ik snel gezien.m-gineering schreef: dan is hier nog wel een club voor je:
http://theleagueofcyclingpurity.wordpress.com/