Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Beetje jammer vind ik dit. Staatsbosbeheer geeft de mogelijkheid om midden in het bos te kamperen, slaat er zelfs een pomp voor kampeerders en dan moet jij weer tegen de regels in midden in een bos een vuur gaan zitten stoken.Robertjan schreef: Ik durf niet uit m'n hoofd te beweren dat vrijwel alle PKP's een houtvuurtje-voorziening hebben, maar enkelen sowieso (sssshhhh, officieel mag je natuurlijk niet stoken in het bos).
Dat, gecombineerd met een heerlijk houtvuurtje en een uitgebreide maaltijd maakt zo'n avond natuurlijk helemaal toppie.
Staatsbosbeheer stelt duidelijk dat open vuur op paalkampeerplekken niet is toegestaan. Lijkt me sterk dat er dan aangelegde vuurplaatsen zijn.Robertjan schreef: Ik durf niet uit m'n hoofd te beweren dat vrijwel alle PKP's een houtvuurtje-voorziening hebben, maar enkelen sowieso (sssshhhh, officieel mag je natuurlijk niet stoken in het bos).
Daarom ook dat ieder jaar er zoveel bosbranden zijn in de Zuid-Europese landen, en in Australië en de VS v. A....captain_fabulous schreef:Lijkt me, dat elke vorm van vuur verboden is in natuurterreinen...