Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 december - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 december

Na de kruidnoten en chocoladeletters en voordat we ons tegoed gaan doen aan kerstkransen en oliebollen is er de mogelijkheid om de extra kilo's van de Sinterklaas eraf te trappen bij het laatste rondje Groningen van 2011.
Ik weet niet of er tijdens het rondje in november al plannen zijn gemaakt voor de tocht van december, maar als dat niet het geval is, zitten er inmiddels genoeg rondjes in ons "Groningse" routeboek waaruit we kunnen kiezen.
De ijsheiligen hebben ons tot nu toe aardig met rust gelaten en dus ga ik ervoor het gemak maar vanuit dat dat zo blijft!
Ik zal zorgen voor de brownie die jullie nog tegoed hebben van de vorige keer en als er een route gepland wordt langs Leek zorg ik ook voor tomaten- en groentensoep. (Ronald en ik weten verschillende rondjes waarbij we langs Leek komen)
Mocht het weersvooruitzicht zo slecht zijn dat het rondje afgeblazen moet worden, dan communiceren we dat natuurlijk zoals altijd via dit forum.

Tot zondag 12 december in Groningen om 10.00 uur voor het station bij het Peerd.

Ineke en Ronald
06-22909149
Ik zal er vanzelfsprekend bij zijn! Even een paar kilootjes kwijt voor het schransen van de kerst weer komt :P

Paul
Het loopt nog niet storm met aanmeldingen.
We hebben een tijdje zitten dubben. Komende zondag komt ons slecht uit en het huidige stormweer en vooral de regen en hagel nodigt niet echt uit.
Je voelt 'm al aankomen. Wij haken dit keer af en hopen in januari op betere omstandigheden.

Geke en René
Tsja, ik ben wel een onbewust slecht weer fietser maar niet een bewuste slechte weer fietser. Daarmee bedoel ik dat als het me overkomt, ik het niet erg vind maar als ik het voor het kiezen heb, dan...

Maar zondag wel een beetje een fiets activiteit. We gaan even bij Paulus en Co langs om te zien of het al wat beter gaat met Co.
HansvanderVeeke schreef:Tsja, ik ben wel een onbewust slecht weer fietser maar niet een bewuste slechte weer fietser. Daarmee bedoel ik dat als het me overkomt, ik het niet erg vind maar als ik het voor het kiezen heb, dan...

Maar zondag wel een beetje een fiets activiteit. We gaan even bij Paulus en Co langs om te zien of het al wat beter gaat met Co.
Is Co ziek?
Toch niets ernstigs hoop ik!

Jan van den Berg
Helaas zal ik er niet bij zijn: familieverplichtingen brengen mij naar de Randstad. Anders zou ik graag mee zijn gaan fietsen. De weersverwachting is eigenlijk helemaal niet zo erg.
Wim
Hallo, ik mag niet, want ik ben jarig. Misschien krijg ik wel een nieuwe fiets :)
Beste Groningse en andere noordelijke wereldfietsers, zoals het er nu uitziet wordt het niks komende zondag. Ik denk dat we de brownie maar moeten doorschuiven naar volgend jaar. Dan moeten we er maar een extra groot rondje van maken of misschien zelfs een weekend winterkamperen met vloerverwarming (als het weer het toelaat)?
Voor de 2e zondag in januari staat de nieuwjaarsborrel in Utrecht op het program. De week erna staat de "wintertrektocht" gepland op de activiteiten agenda van de Wereldfietser. Welk weekend zullen we voor ons rondje/weekend in januari prikken?
Ook voor de maand februari moeten we een en ander overleggen, want op 11 en 12 februari is de "Fiets en Wandelbeurs" en daar willen we natuurlijk met z'n allen naar toe.
Laten we onze voorkeur via dit forum communiceren. Ik zal volgend weekend een stukje op het forum zetten hierover. Dus graag jullie reacties zodat er tijdig een melding bij de "activiteiten" kan worden geplaatst.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Verder wens ik iedereen prettige Kerstdagen en een gezond en liefdevol 2012 toe.

Ineke Valster
Hoi,
Ik kijk nu pas even of er morgen nog een tochtje is. Volgens mij wordt het morgen gewoon droog weer, dus lekker om te fietsen, alleen lekker goed inpakken.
Een voorbehoud: ik ben vandaag verkouden geworden en als dat doorzet dan ben ik er niet bij, anders wel. Dus even afwachten.
Groet, Petra.
hallo,

Spijtig dat het rondje niet doorgaat, maar goed, kan gebeuren.
Geen enkel probleem voor mij. Ook allemaal een fijne feestdagen toegewenst!

Paul

(Volgende keer met een GPS erbij :P )