Altijd handig als je wind mee hebt....
Gr.
Eric
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hier een andere kennerjaapdegroot schreef:Oke bedankt Hans dacht vraag het gewoon aan de kenners. Ierland is geweldig succes met je verhaal.
Dat is het makkelijke van een man zijn. Als vrouw in een tentje waar je nauwelijks in kan zitten zie ik dat niet lukken.Frits schreef:Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
's-Morgens leeg gooien in het toilet en petfles of karton in de afvalbak.
Frits
Leve de sheweehesta schreef:Dat is het makkelijke van een man zijn. Als vrouw in een tentje waar je nauwelijks in kan zitten zie ik dat niet lukken.Frits schreef:Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
Frits
Ik trek mijn regenjas wel aan als het moet.
hij is leuk maar probeer het in mijn kleinste tent niet uit. Wil niet dweilen midden in de nacht.Lasse schreef:Leve de sheweehesta schreef:Dat is het makkelijke van een man zijn. Als vrouw in een tentje waar je nauwelijks in kan zitten zie ik dat niet lukken.Frits schreef:Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
Frits
Ik trek mijn regenjas wel aan als het moet.