Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Nordisk norheim 2 SI tent - Forum Wereldfietser

Te koop: Nordisk norheim 2 SI tent

Ik verkoop mijn Nordisk norheim 2 SI tent wegens aankoop van een All-season tent.

De tent is aangekocht deze zomer en is eigenlijk maar enkele malen gebruikt voor 2-3 daagse trektochtjes in de ardennen.

Deze zo goed als nieuwe 2 persoons tunneltent is de gesiliconiseerde versie wat als voordeel heeft tegenover de PU-gecoate dat ze lichter is en dezelfde waterdichtheid behoud omdat de siliconisering niet afgebroken word door UV-licht en een PU coating wel op langere termijn wat dan de waterdichtheid beinvloed.
Ook de naden heb ik allemaal behandeld met silicon sealing om deze beter waterdicht te maken dus ze is eigenlijk volledig klaar voor gebruik in slechte weersomstandigheden.
Tentje weegt net geen 3 kg en is ook ideaal voor solo-reizigers.
Zelf had ik deze tent gekocht voor een fietstrektocht naar Zuid-Amerika omdat er de mogelijkheid is snachts in het slechtste geval 1 fiets in de voortent te kunnen leggen,ook is de ruime voortent ideaal om in te koken bij slecht weer en alles droog te kunnen leggen zonder het slaapgedeelte vol te moeten leggen.Ook best ideaal om mee te nemen in de rugzak.


Foto's en meer informatie wil ik bij interesse ook altijd even doorsturen.

http://www.asadventure.com/index.cfm/pr ... 88/level/2

Nieuwprijs was ongeveer 410€
Vraagprijs 350€ want ze ziet er nog gloednieuw uit en is ook volledig behandeld.
Voor 250€ mag ze weg ;-)
hallo,
ik ben geinteresseerd in je tent
gelieve te bellen naar 0655735643 of
te mailen . gr. h.oudman
Is de tent nog te koop en waar kan die worden bekeken en afgehaald ?

Kees
interesse!
op welke telefoonnummer kan ik je bereiken om meer informatie in te winnen?