Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zadels - Forum Wereldfietser

Zadels

Ben geen Wereldfieter maar trap toch aardig wat kilometers. Ook voor mij is een goed zadel goud waard en best lastig te vinden.
Maar als ik die zadels op sommige fietsen hier zie, begrijp ik waarom een fabrikant moeite heeft om een goed zadel te maken. :lol:
Kun je iets meer verklappen over de vreemde zadels in de Hoeksche Waard? Ik kom er niet elke dag :D
Als fiets gebied kan ik je de Hoekse-Waard aanbevelen hoor.
Hier, de foto's op deze site, de fietsen de zadels. Best bijzonder.
Zo wordt het niets met dit draadje. Man en paard noemen, graag, anders valt er niets te discussiëren.
Zijn er eigenlijk ook trollen in Hoeksche Waard of moet je daarvoor toch in 't Norden zijn?
Ik bladerde 56 pagina's door van de groep maak eens een foto van je fiets.
multiwgb schreef:Ik bladerde 56 pagina's door van de groep maak eens een foto van je fiets.
En......?
En dan zag hij waarschijnlijk dat er zeer veel verschillende zadels gebruikt worden en er dus niet 1 ideaal model is?
.................. niet 1 ideaal model is :?:

Afbeelding

Gideon
Dit draadje scoort erg hoog op indirect taalgebruik. Ik weet dat het mijn handicap is, maar ik snap bij meer van 60% van de berichten hier niet wat de schrijver bedoelt. Om te oefenen met mijn handicap doe ik een poging om mee te praten:

ik heb ook een zadel!

Sjirk

Oh ja, op mijn andere fiets heb ik een ander zadel.
Sjirk, is je zadel zwart, bruin of een andere kleur?
voornamelijk zwart, maar het ligt eraan.
Gideon schreef:.................. niet 1 ideaal model is :?:

Afbeelding
Dat is geen zadel, dat is een zetel ;)
Oh ja, op mijn andere fiets heb ik een ander zadel.
Ik snap er ook niets meer van, ik schilder zadels!! :wink:

Afbeelding

Kunst en zadelwerk van Henk
SjirkM schreef:Dit draadje scoort erg hoog op indirect taalgebruik. Ik weet dat het mijn handicap is, maar ik snap bij meer van 60% van de berichten hier niet wat de schrijver bedoelt. Om te oefenen met mijn handicap doe ik een poging om mee te praten:

ik heb ook een zadel!

Sjirk

Oh ja, op mijn andere fiets heb ik een ander zadel.
Ik snap 100% niet :oops: :shock: :roll: :evil:
Of is het humor??? :roll: :idea:
Of is het humor???
ik lig inmiddels in een deuk bij dit draadje...
C & C schreef:
Of is het humor???
ik lig inmiddels in een deuk bij dit draadje...
Je zou er bijna zadelpijn van krijgen :lol:
In ieder geval kunnen we stellen dat bij gebruik van een zadel het wel eens een rare bedoening zou kunnen worden.