Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Premiere - Sakartvelo, een fietsreis in Georgië - Forum Wereldfietser

Video | Premiere - Sakartvelo, een fietsreis in Georgië

Sakartvelo,
a bicycle journey in Georgia

Een paar weken geleden plaatste ik al de teaser maar nu kan ook de echte film in premiere! Sakartvelo is een andere naam voor Georgië. Afgelopen zomer, de zomer van 2011 fietste Douwe en ik een hele kalendermaand door Georgië. Een land dat veel mensen nog eng vinden o.a. door de recente oorlog. Wij hebben ons echter geen moment onveilig gevoeld. Integendeel er werd zo goed voor ons gezorgd. Wat een lieve mensen! We gaan zeker terug!

Als je Sakartvelo in full HD en groot formaat wilt bekijken, klik dan op Bron. En vervolgens op Groot Beeld; het 'Vierkantje' rechts onderaan tussen Vimeo en HD. Of meteen op deze link naar Sakartvelo, a bicycle journey in Georgia.

Veel kijkplezier!



Bron
'n prachtig video verslag. Annemieke Puckrin
Inderdaad prachtig, je krijgt meteen zin om er heen te gaan. :)
Goed gedaan Blanche.
Wat mooi, lekker ruig, vrolijke mensen en ook je voice-overs zijn heel geslaagd.
Leuk dat jullie het leuk vinden! :wink:
Erg mooie beelden en je wordt steeds professioneler in het monteren.
Een aanrader om te kijken!
HansvanderVeeke schreef:Erg mooie beelden en je wordt steeds professioneler in het monteren.
Een aanrader om te kijken!
het monteren heeft mischien wel net zoveel tijd gekost als het fietsen zelf :lol:
maar inderdaad, ik zou bijna denken aan een promofilm van het buro voor toerisme over de gastvrijheid van het land, waar toevallig nog een paar fietsers invoorkomen.
Wat een geweldige film Blanche. Prachtig land, wat een ervaring en wat een avontuur. Ik heb echt genoten van jullie beelden.
jasmon schreef: maar inderdaad, ik zou bijna denken aan een promofilm van het buro voor toerisme over de gastvrijheid van het land, waar toevallig nog een paar fietsers invoorkomen.
Je zou eigenlijk het filmpje moeten mailen naar de First Lady van Georgië, of anders via haar pa die met Frank van Rijn daar heeft gefietst. :wink:
De tovenaar schreef:
jasmon schreef: maar inderdaad, ik zou bijna denken aan een promofilm van het buro voor toerisme over de gastvrijheid van het land, waar toevallig nog een paar fietsers invoorkomen.
Je zou eigenlijk het filmpje moeten mailen naar de First Lady van Georgië, of anders via haar pa die met Frank van Rijn daar heeft gefietst. :wink:

Tjonge tjonge ik word er verlegen van :oops:
Maar dit maakt al die (zeer leuke) uurtjes editen wel heel erg goed. :D Bedankt voor de complimenten iedereen! Omdat ik bang was dat zo'n lange video niet in de smaak zou vallen, heb ik vrij strak ge-edit. Maar achteraf is dat onzin want als ik het aantal kijkers bekijk die de video helemaal afgekeken hebben op Vimeo, zit dat wel snor. Daarom heb ik zonet de echt te korte fragmenten iets meer 'vlees' gegeven en die versie met maar een halve minuut meer video, ben ik nu aan het uploaden. Het kan dus zijn dat de video er dadelijk even uit ligt.

Net voor onze reis hebben we de first Lady van Georgie, Sandra ontmoet op de culturele dagen die de Georgische ambassade organiseerde. Ik moest de groeten doen van Frank van Rijn. Ik heb haar persoonlijke email en heb haar en de ambassadeur moeten beloven dat ik een versie van mijn video zou sturen. :wink:
Blanche schreef: Net voor onze reis hebben we de first Lady van Georgie, Sandra ontmoet op de culturele dagen die de Georgische ambassade organiseerde. Ik moest de groeten doen van Frank van Rijn. Ik heb haar persoonlijke email en heb haar en de ambasadeur moeten beloven dat ik een versie van mijn video zou sturen. :wink:

De reactie van de ambassadeur van Georgie op mijn e-mail met de video;

>> Many thanks for this beautiful publicity for my country, I’m really happy you enjoyed the trip. If there is more interest from Dutch cyclists I’ll be happy to participate in a planning of another visit!

Best Regards,

Shota Gvineria
Ambassador of Georgia to the Kingdom of the Netherlands


Groot Hertoginnelaan 28, Den Haag
tel: (+31) 70 302-90-80
fax: (+31) 70 302-90-81
http://www.netherlands.mfa.gov.ge <<
En de first lady van Georgië heeft de fietsvideo net getweet en op haar facebook pagina gezet!!! Hoe leuk is dat?!

Leuke reclame voor het wereldfietsen !! 8)

https://www.facebook.com/pages/Sandra-R ... 0336397645
Wauw.

Dus moet ik volgend jaar maar echt eens voor dat land kiezen.

Nu nog een reisgenoot.
Blanche schreef:En de first lady van Georgië heeft de fietsvideo net getweet en op haar facebook pagina gezet!!! Hoe leuk is dat?!
Afbeelding
Elstar schreef:Wauw.

Dus moet ik volgend jaar maar echt eens voor dat land kiezen.

Nu nog een reisgenoot.
Goede keuze!
Let wel op dat je de rustige wegen uitkiest en niet op de hoofdweg van Tbilisi naar Poti gaat fietsen. Die is niet leuk fietsen. Te druk en bovendien rijden Georgiërs met een flinke slok op.
Wat een prachtig filmpje, vangt de sfeer denk ik (maar ben er nooit geweest)
Heel mooi gemaakt en ook de tijd genomen om deze beelden te maken.
Hallo Blanche en Douwe,

Dit is mooie napret die je met ons hebt willen delen.
Georgië is nou niet bepaald een land wat het eerst bij me opkomt om naar toe te gaan.
Jullie zijn echt mensen van: "Vermijd gebaande wegen, ze leiden slechts naar waar anderen eerder waren."

mvg
Jan Schoutsen
janenliseth schreef:Jullie zijn echt mensen van: "Vermijd gebaande wegen, ze leiden slechts naar waar anderen eerder waren."
Zijn wij zo? :wink:
Ik kan je verzekeren dat we echt niet de eerste reizigers/fietsers zijn in Georgië.
Er gingen er ons al velen voor met name uit de voormalige Sovjet Unie. Georgië was/is een geliefd vakantieland voor outdoortouristen (wandelaars/bergbeklimmers/fietsers/skie-ers/badgasten) uit de voormalige Sovjet Unie.
Bedankt voor je compliment!