Additionally, paste this code immediately after the opening tag: voordrager, bijvoorbeeld Nitto m 18 - Forum Wereldfietser

voordrager, bijvoorbeeld Nitto m 18

Ik ben op zoek naar een voordrager. Niet om tassen aan te hangen, maar om boven mijn voorwiel bijvoorbeeld mijn slaapzak te bevestigen.

Bij voorkeur wil ik er eentje die niet aan mijn rem is bevestigd (Magura's) maar aan mijn voorkroon en de low ridder oogjes. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de Nitto M18, al weet ik niet waar je die makkelijk kunt verkrijgen. Iets goedkoper zou ook wel mogen.

Heeft iemand suggesties of ervaringen met dit type drager?

Sjirk
Iets zoals dit voor alleen een slaapzak (ik heb er geen ervaring mee):
€ 31,45
€ 26,75
€ 13,95
Iets andere prijsjes dan $ 130 voor alleen een slaapzakje meenemen (gewoon te bestellen via bijv. bikeman
Suc6
Gr.
Kees
SjirkM schreef:Ik ben op zoek naar een voordrager. Niet om tassen aan te hangen, maar om boven mijn voorwiel bijvoorbeeld mijn slaapzak te bevestigen.

Bij voorkeur wil ik er eentje die niet aan mijn rem is bevestigd (Magura's) maar aan mijn voorkroon en de low ridder oogjes. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de Nitto M18, al weet ik niet waar je die makkelijk kunt verkrijgen. Iets goedkoper zou ook wel mogen.

Heeft iemand suggesties of ervaringen met dit type drager?

Sjirk
Een M18 zou kunnen met langere stangen, maar het is wel een prijzige oplossing en in mijn ogen niet optimaal
keesm54 schreef:Iets zoals dit voor alleen een slaapzak (ik heb er geen ervaring mee):
€ 31,45
€ 26,75
€ 13,95
Iets andere prijsjes dan $ 130
had je niet even kunnen waarschuwen dat je met wat rampestamp rotzooi op de proppen kwam? :roll:
Ik heb zelf een mooie drager in elkaar gelast, voor mijn Gilles Bertoud tas. Incl. decaleur die ik zelf gemaakt heb en een stuuntje voor de koplamp.
Mooi aan de nokjes van de lowrider en vorkkroon bevestigd. :wink:

werkt perfect.

Henk
SjirkM schreef: Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan de Nitto M18