Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TE KOOP: 31 exemplaren van het TIJDCHRIFT! - Forum Wereldfietser

TE KOOP: 31 exemplaren van het TIJDCHRIFT!

Een unieke kans voor diegenen die recentelijk lid zijn geworden van deze vereniging en zo genieten van dat geweldige tijdschrift.

Wij hebben ze nog: 31 oude exemplaren (de laatste 8 jaargangen dus) van DE WERELDFIETSER en ze zijn TE KOOP!

De hele doos gaat in één keer voor twintig euro weg (exclusief de verzendkosten).
Dat is geen geld voor zoveel gebundeld fietsplezier. Met één nummer per dag ben je een hele maand zoet.

De obrengst van deze collectors-items gaan (vanzelfsprekend) ook nu naar Stichting Klein Verzet!

Dick en Els,

is het ook mogelijk om de 3 oudste jaargangen te kopen? De laatste 5 heb ik nl. al.
Dan heb ik wel interesse.
€ 5,- ?
Kom ik ze wel een keer ophalen, misschien is er nog een stukje appeltaart over van de trektocht?

Freek

Zeg Freek...

waar heb jij rekenen geleerd,op dezelfde lagere school als Berry van Aerle?

je laat me alweer zuchten.

Dick

Dick,

is dat ja?
Ach, na 4 weken Turkije sta je zelfs bij Albert Heijn af te dingen op de prijs van een brood :)
En de reactie van de kassiëre? 8O

Freek

Een ja?
Dat zou ik niet denken Freek...

Je weet net zo goed als ik dat de waarde van die stapel bepaald wordt door de onderste twaalf.

Ik doe je een voorstel: Jij komt die doos hier halen, betaal je twintig euro voor, (krijge je er een stuk appeltaart bij) en je verkoopt het bovenste deel van die stapel weer via dit kanaal. Met een beetje handelsgeest maak je dan nog winst ook.

Twintig euro Freek, is het bedrag wat nodig is om een kind in Mali een jaar lang door de middelbare school te helpen. Daar ga je toch niet op afdingen?

Dick

OK Dick,

alle nummers plus een hele appeltaart voor € 20,-.
Hoe ik van de rest af kom, zie ik wel. (Liefhebbers voor de laatste 5 jaargangen van het tijdschrift kunnen zich bij mij melden).

Wanneer komt jullie het beste uit dat ik ze op kom halen? Weekend, of doordeweeks een keer 's avonds?

Groeten,
Freek

Dick,

Voor je negotiatie met Freek ondersteun ik je graag met argumenten.
Ik wil je doos komen halen voor 25 Euro! :D

Groeten,

Dirk

FV schreef:OK Dick,

alle nummers plus een hele appeltaart voor € 20,-.

Groeten,
Freek
Allerbeste Freek,

je maakt het me zo ontzettend moeilijk... ik bied wat te koop aan, voor een goed doel nota beide benen. Dan wil je daar over onderhandelen...
Nou ja...

Ik denk weet je wat; ik doe er een stuk appeltaart bij.

Wil je meteen een HELE appeltaart.

Freek...

dirk v schreef:Dick,

Voor je negotiatie met Freek ondersteun ik je graag met argumenten.
Ik wil je doos komen halen voor 25 Euro! :D

Groeten,

Dirk
Ha die Dirk...
zo mag ik het graag zien!
Die doos (inmiddels feestelijk verpakt) is voor jou!

Stap op je fiets... richting Rotterdam, door het hart van Hollland richting Leiden, vervolgens via Oegstgeest en Rijnsburg naar Katwijk aan Zee. Daar rijd je door het centrum naar de Boulevard. Wanneer je de zee ziet sla je rechtsaf en neem je vervolgens weer de eerste straat rechts. Dat is de Te Brittenstraat. Wij wonen na ongeveer 75 meter op de hoek van de tweede straat rechts; E.A. Borgerstraat 26a, tegenover een foeilelijk beeldje. Bel even wanneer je vertrekt: +31 (0)6 45072089

Vriendelijk bedankt voor je ondersteuning van ons initiatief!

Dick

Kijk, dit is nou verpesting van de markt!

Denk ik: hele appeltaart, hebben Dick en Els tenminste ook nog een stuk; hoef ik niet alleen te eten... wordt dat ook al weer niet op prijs gesteld.

Dirk, neem je ook genoegen met de laatste 5 jaargangen? Krijg je ook een stuk appeltaart... Die prijs, daar komen we wel uit samen met Dick en Els!

Groeten,
Freek
Dick en Els schreef:...De obrengst van deze collectors-items gaan (vanzelfsprekend) ook nu naar Stichting Klein Verzet!
...een beetje "off topic" misschien, maarre...toen ik even geleden een appeltaartpuntje bij mijn koffie kreeg (warme bakker), stortte ik prompt een paar Euro's voor het Klein Verzet. Mag dat ook zo Dick? :roll:

FV schreef:Denk ik: hele appeltaart, hebben Dick en Els tenminste ook nog een stuk; hoef ik niet alleen te eten... wordt dat ook al weer niet op prijs gesteld.
Nou Freek... dat is mij uit jouw voorstel niet duidelijk.
En dat van die verpeste markt begrijp ik ook niet.
Ik bied wat aan, vraag daar een bedrag voor, jij wilt dat niet betalen... een ander wel (meer zelfs)... waar zit het probleem precies?

Ik heb een voorstel: fiets jij vandaag (of morgen; Dirk is nog niet uit Antwerpen vertrokken) van Rijswijk naar Katwijk. Neem je die exemplaren mee naar onze plaatselijke Multi-Copy... die wippen de nietjes er uit, maken kopieën die ze vouwen, vergaren en trimmen.
Heb jij voor €45,00 (ex btw) jaargang 3, 4 en 5 van het tijdschrift.
Mooi voorstel?

Voor € 2,00 per punt bakt Els dan een heerlijke appeltaart. Heb jij een leuke fietstocht gehad, toch nog De Wereldfietsers en het prettige gevoel dat je ook nog iets gedaan hebt voor je medemens.

Dick
Trapper schreef:
Dick en Els schreef:...De obrengst van deze collectors-items gaan (vanzelfsprekend) ook nu naar Stichting Klein Verzet!
...een beetje "off topic" misschien, maarre...toen ik even geleden een appeltaartpuntje bij mijn koffie kreeg (warme bakker), stortte ik prompt een paar Euro's voor het Klein Verzet. Mag dat ook zo Dick? :roll:
Natuurlijk mag dat ook zo Dick

Ontzettend bedankt voor je leuke geste.
Zoals je misschien gezien hebt kun je op de website van Stichting Klein Verzet in de gaten houden wanneer je bijdrage is binnengekomen en wat er mee gebeurt. De bankrekening van Stichting Klein Verzet is namelijk volledig transparant.

Nogmaals: ontzettend bedankt!

Dick

Dick,

het voert denk ik te ver om hier op dit forum een economische theorie over vraagprijzen, biedprijzen en het verpesten van markten op te hangen. Die uitleg houd je nog tegoed van mij.

Maar wat ik me wel afvraag Dick, is: waar is je gevoel voor humor gebleven?
Een beetje dollen tussendoor over muziek, prijzen en appeltaart moet toch kunnen :?:
Het leven is al zo serieus en zwaar genoeg.

Van mij mag je de tijdschriften verkopen aan Dirk, of andere (hogere) bieders hoor, no problem.

Tip: probeer de volgende keer je overtollige spullen per opbod te verkopen. Dat levert de stichting waarschijnlijk meer geld op. Dan laat je ook het spel van vraag/aanbod het werk doen. (Toch nog klein stukje economische theorie; excuus!).

Freek

Allerbeste Freek,

aller, allerbeste Freek...

mijn gevoel voor humor heeft me nog niet in de steek gelaten. Echt niet!
ik lees met een brede glimlach je berichten!

No problem.

En voor wat de muziek betreft heb ik voor jou een SPECIALE AANBIEDING!

De CD 'King Of The Road'
14 fietsliedjes met o.a. het onsterfelijke 'Rij Voorzichtig' van De Zangeres Zonder Naam en (speciaal voor jou) De Fietser van (het al eerder in dit forum genoemde) Ekseption.

Dit bijzondere item uit onze fiets-parafernalia verkopen we per opbod. Ik zet in op € 5,- maar verwacht daar heel veel van.
Allemaal tegelijk!

Dick

Freek,

Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik denk toch dat het Dick's intentie is om maximaal geld te genereren voor zijn "stichting klein verzet".
Analoog aan de te koop aangeboden "set Shimano 7 Speed buiscommandeurs (SIS)" ga ik er vanuit dat de hoogste bieder met de tijdschriften aan de haal gaat.
Niets houd je tegen om boven te bieden. :wink:

Dick,

Lijkt me een mooie uitdaging:met de fiets van Antwerpen heen en weer tot bij jouw. Vind je het erg als ik de veiling nog even openhoud tot vrijdagavond? Dan bel ik je vrijdagavond om af te spreken.

Mvg,
Dirk

dirk v schreef:Freek,
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik denk toch dat het Dick's intentie is om maximaal geld te genereren voor zijn "stichting klein verzet".
Inderdaad...
dirk v schreef:Dick,
Lijkt me een mooie uitdaging:met de fiets van Antwerpen heen en weer tot bij jou. Vind je het erg als ik de veiling nog even openhoud tot vrijdagavond? Dan bel ik je vrijdagavond om af te spreken.
Mvg, Dirk
Mooi plan Dirk...
Wie weet kun je daar een activiteit van maken... met een paar Vlaamse wereldfietsers. Laat je kilometers sponsoren door familie en vrienden! Dan levert het nog meer op.
Wanneer je dat vóór 21 augustus rond maakt (laten we zeggen in het weekend van 14 augustus) dan kun je hier nog net met je kompanen logeren. Op 75 meter van (het altijd opwindende) Noordzeestrand. Ik kook, Els bakt appeltaart.
Antwerpen - Katwijk?
Dat kan in één dag.
maar mocht je een plek zoeken, onderweg... ook dat kunnen we voor je regelen. In de buurt van Rotterdam.

Dick

dirk v schreef:Analoog aan de te koop aangeboden "set Shimano 7 Speed buiscommandeurs (SIS)" ga ik er vanuit dat de hoogste bieder met de tijdschriften aan de haal gaat.
Maar pas op, Dick heeft een psychologische drempel waarbeneden je beter niet kunt bieden! :?
Succes, Leon

Leon schreef:Dick heeft een psychologische drempel waarbeneden je beter niet kunt bieden!
:?: :?: :?: :?: :?:

Dick

De CD 'King Of The Road'
14 fietsliedjes met o.a. het onsterfelijke 'Rij Voorzichtig' van De Zangeres Zonder Naam en (speciaal voor jou) De Fietser van (het al eerder in dit forum genoemde) Ekseption.

Hoi Dick,
Hoewel ik de Zangeres Zonder Naam niet helemaal zie zitten, heb ik er voor Klein Verzet wel 7,50 voor over!

Sandra