De behoefte om nog effe een stukje te fietsen wordt steeds groter. Als het lukt wil ik eind oktober nog een weekje, misschien 2 weekjes gaan fietsen. Vertrek vanuit omgeving Utrecht, via de zuidelijke helft van Nederland richting België, Noord Frankrijk en eventueel terug via Luxemburg en West-Duitsland.
Fietsen met het tentje. Echter lukt het mij niet campings te vinden die eind oktober tot de helft van november nog open zijn. Ik heb gezocht via Google, diverse camping-verzamelsites, boekjes etc. Klik je door naar de sites van de campings dan blijken de gegevens met de boekjes etc niet te kloppen.
Resultaat: geen campings gevonden die open zijn in genoemde periode.
Wie heeft er tips, adviezen of adressen van wel open campings?
Eventuele tips voor routes in genoemd gebied of elders zijn ook van harte welkom.
B&B is geen optie vanwege de financiën.
Alvast bedankt,
Arno
Fietsen met het tentje. Echter lukt het mij niet campings te vinden die eind oktober tot de helft van november nog open zijn. Ik heb gezocht via Google, diverse camping-verzamelsites, boekjes etc. Klik je door naar de sites van de campings dan blijken de gegevens met de boekjes etc niet te kloppen.
Resultaat: geen campings gevonden die open zijn in genoemde periode.
Wie heeft er tips, adviezen of adressen van wel open campings?
Eventuele tips voor routes in genoemd gebied of elders zijn ook van harte welkom.
B&B is geen optie vanwege de financiën.
Alvast bedankt,
Arno