Hoi,
Mag ik me even voorstellen. Ik ben een Giant Expedition uit 1997 en ik meet 54 cm. Mijn leven begon goed: fijne fietsreizen in Noorwegen en Portugal. Het echte werk volgde in Malawi en Burkina Faso, heerlijke off road reizen door Afrika. Hoewel ik die uitstekend doorstond, sloeg het mountainbike virus toe en belandde ik in 2002 al in een soort pré pensioen.
Hoewel het mijn eer te na was, belandde ik in de rol van stadsfiets. Eindeloos heb ik in Apeldoorn heen en weer gereden tussen huis en stadcentrum, kinderopvang en later de school. Het trekken van een Burley fietskar was dagelijkse routine. Al die tijd heb ik zonder morren of technische problemen mijn werk gedaan.
En nu... word ik de deur uitgedaan. Ik kan het allemaal niet helemaal volgen, iets met een leasefietsregeling of zo. Blijkbaar is het aantrekkelijker met een jong sexie cross hybride verder te gaan dan mij even een opknapbeurt te geven. Een paar nieuwe kabels, een nieuwe ketting, gewoon even een grote beurt. Ik zou er zo weer tegenaan kunnen. Die fietsenmaker op de hoek zou dat prima kunnen.
Wie o wie ziet in mijn nog de stoere allround vakantiefiets die ik eigenlijk ben? Voor een beginnende wereldfietser zou ik een ideale beginfiets zijn. Als bruidsschat voor een Wereldfietser krijg ik alle reserveonderdelen mee die er nog van me te vinden zijn, zoals binnen- en buitenbanden, reservespaken en remblokjes.
Mijn lot wordt op een veiling bezegeld. Wie o wie redt me???
Mag ik me even voorstellen. Ik ben een Giant Expedition uit 1997 en ik meet 54 cm. Mijn leven begon goed: fijne fietsreizen in Noorwegen en Portugal. Het echte werk volgde in Malawi en Burkina Faso, heerlijke off road reizen door Afrika. Hoewel ik die uitstekend doorstond, sloeg het mountainbike virus toe en belandde ik in 2002 al in een soort pré pensioen.
Hoewel het mijn eer te na was, belandde ik in de rol van stadsfiets. Eindeloos heb ik in Apeldoorn heen en weer gereden tussen huis en stadcentrum, kinderopvang en later de school. Het trekken van een Burley fietskar was dagelijkse routine. Al die tijd heb ik zonder morren of technische problemen mijn werk gedaan.
En nu... word ik de deur uitgedaan. Ik kan het allemaal niet helemaal volgen, iets met een leasefietsregeling of zo. Blijkbaar is het aantrekkelijker met een jong sexie cross hybride verder te gaan dan mij even een opknapbeurt te geven. Een paar nieuwe kabels, een nieuwe ketting, gewoon even een grote beurt. Ik zou er zo weer tegenaan kunnen. Die fietsenmaker op de hoek zou dat prima kunnen.
Wie o wie ziet in mijn nog de stoere allround vakantiefiets die ik eigenlijk ben? Voor een beginnende wereldfietser zou ik een ideale beginfiets zijn. Als bruidsschat voor een Wereldfietser krijg ik alle reserveonderdelen mee die er nog van me te vinden zijn, zoals binnen- en buitenbanden, reservespaken en remblokjes.
Mijn lot wordt op een veiling bezegeld. Wie o wie redt me???