Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dsojer fietsvakantie - Forum Wereldfietser

Dsojer fietsvakantie

iemand ervaring met Dsojer fietsvakanties??
Paramount schreef:iemand ervaring met Dsojer fietsvakanties??
Gezien de naam van het bedrijf Djoser lijkt het me vooral erg duur. Met gewone trips in avontuurlijke landen kun je het meestal voor de helft van de prijs doen als je het zelf organiseert. Ben zelf ook wel benieuwd... :)
Paramount schreef:iemand ervaring met Dsojer fietsvakanties??
Nee, ik niet, maar ze zijn niet al te positief over zichzelf:
Afbeelding
nvt
Ik ben anderhalf jaar geleden met Djoser op fietsvakantie dor Cuba gereisd. Het was op gehuurde Duitse fietsen, die beter waren dan gevreesd, maar slechter dan gehoopt. Dagelijks ong. 40 km fietsen, soms iets meer, maar het is de bedoeling dat je steeds met de hele groep bij elkaar blijft. Dat is lastig als de ene lekker een eindje wil trappen en de ander uitgebreid foto's wil maken. Niet echt mijn ding, dus dat was de eerste en laatste keer met Djoser.
Groet, Petra.
Petra137 schreef: Dagelijks ong. 40 km fietsen, soms iets meer, maar het is de bedoeling dat je steeds met de hele groep bij elkaar blijft. Dat is lastig als de ene lekker een eindje wil trappen en de ander uitgebreid foto's wil maken. Niet echt mijn ding, dus dat was de eerste en laatste keer met Djoser.
Groet, Petra.
Best wel een dure reis en ik vind het dan ook vreemd dat je van tevoren niet wist dat je als groep "geacht wordt"bij elkaar te blijven.
Petra137 schreef:Ik ben anderhalf jaar geleden met Djoser op fietsvakantie dor Cuba gereisd. Het was op gehuurde Duitse fietsen, die beter waren dan gevreesd, maar slechter dan gehoopt. Dagelijks ong. 40 km fietsen, soms iets meer, maar het is de bedoeling dat je steeds met de hele groep bij elkaar blijft. Dat is lastig als de ene lekker een eindje wil trappen en de ander uitgebreid foto's wil maken. Niet echt mijn ding, dus dat was de eerste en laatste keer met Djoser.
Groet, Petra.
bedankt Petra ik weet genoeg

maar zijn er nog wel andere fietsreisorganisatie waar het wel leuk is
het gaat mij dus echt om verre reizen