Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cuba november 2011 - Forum Wereldfietser

Cuba november 2011

Half november zou ik, een man van 57 jaar, een fietstocht van ca twee weken willen maken in Cuba. Dit zou ik graag met een groepje van ca 4 personen ( mannen, vrouwen) willen doen. Wie heeft er intresse om mee te gaan?
Kom eind september eens naarhet Najaarsweekend eind september. En Face heb je meer kans om reisgenoten te ontmoeten dan met een eerste bericht in een forum.

p.s. Ik zoek geen reisgenoot en ben al in Cuba geweest. Voor meer info zie mijn bijdrage in de Op Pad. Echt een aanrader kijk maar....

Bron
Blanche schreef:Kom eind september eens naarhet Najaarsweekend eind september. En Face heb je meer kans om reisgenoten te ontmoeten dan met een eerste bericht in een forum.

p.s. Ik zoek geen reisgenoot en ben al in Cuba geweest. Voor meer info zie mijn bijdrage in de Op Pad. Echt een aanrader kijk maar....

Bron

hi Blanche,

Zeker opkijken om een nederlandse afgeschreven stadsbus met bestemming zoetermeer tegen te komen op Cuba?