Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 september - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 september

Hallo wereldfietsers,
Op een enkeling na zijn de meesten van ons weer terug van wegeweest en dus tijd voor een nieuw rondje Groningen om de sterke verhalen en avonturen te delen.
Paulus en Co hebben aangeboden een route te maken met koffiepauze in Rasquert. Dat laten we ons natuurlijk geen 2 keer zeggen.
Ronald en ikzelf moeten helaas verstek laten gaan, want ik vertrek die dag (ja ja 09-11 ) naar de V.S. om het nieuwe huis van mijn zoon in Flagstaff Az. te gaan bekijken . Met en beetje geluk zal ik samen met hem een fietstochtje maken naar de Grand Canyon. Ronald heeft beloofd mij uit te zwaaien die dag.
Dus helaas geen brownie of worteltjestaart van mij. Maar Co kennende zal het jullie aan niets ontbreken!
Ik hoop dat het weer meezit en er een heleboel enthousiaste fietsers zullen zijn op 11 september om 10.00 uur bij "het Peerd van Ome Loeks" voor het hoofdstation Groningen.
Tot in oktober

Ineke en Ronald
Hoi Ineke,

Dat zijn nog eens prettige vooruitzichten, ik wens je een fijne tijd toe in de VS!
Zoals het er nu uitziet gaan wij mee met het rondje van Paulus en Co.

Jan van den Berg
Ook ik ben van plan er weer bij te zijn.
Heel veel plezier daar in de states! :D
En ik heb een andere fiets bemachtigt, dus ik Rohloff weer mee.
Nu alleen maar hopen dat de fietsenmaker mijn wielen niet verknoeid. Ik heb ze ter controle heengebracht, want de fiets was 2e hands. Daarna had ik toch een akelig gevoel. Hebben ze het begrepen of niet? :?
Ik hoop a.s. zondag ook weer een keer mee te kunnen fietsen. Mogelijk dat mijn (telefoon) wachtdienst nog roet in het eten gaat gooien, maar dat zien we dan wel. Aangezien de route halverwege door mijn woonplaats gaat geeft het mogelijkheden genoeg om aan of af te haken.
Daarnaast ga ik proberen Mevr. Van der Veeke ook te mobiliseren voor deze schitterende tocht door het Grunninger land.
Afgelopen keer is mij goed bevallen (behalve het weer, dan) Zondag fiets ik graag mee.
Groeten,
Auke
Ineke, je bent vast al je tassen aan het pakken,voor je reis naar de vS. We zullen je lekkere brownies missen, dit keer word het een appelkoek.
Wij maken er zondag een mooi rondje over het Hogeland van, en hopen maar dat het niet zoveel regent als de vorige keer.

Paulus en Co.
Hallo allemaal,

Natuurlijk ben ik inmiddels druk bezig met tassen pakken. De fiets hoeft dit keer niet mee, want die staat daar nog. Reist wel zo makkelijk. Omdat ik het niet laten kan ben ik op dit moment bezig met het organiseren van een rondje "Flagstaff". Als lid van Warmshowers.org ( een organiatie van fietsreizigers die elkaar onderdak verlenen) heb ik "wereldfietsers" van deze warmshowerslist in en om Flagstaff benaderd voor een rondje zoals het onze op 18 september. Inmiddels heb ik verschillende enthousiaste reacties ontvangen. Dus als het lukt kunnen jullie van mij een verslagje verwachten.
Veel plezier en hopelijk een beetje droog weer zondag tijdens het fietsen!!

Ineke
Hallo,
Ik rijd zondag ook mee!
Groet, Petra.
Ik had er heel graag bij willen zijn zondag, ook al lijken de vooruitzichten niet heel zonnig, maar m'n broer en schoonzus komen een weekendje over, wat ook heel leuk is, maar daardoor moet ik wel weer een rondje en jullie allen missen!
En voor Ineke: veel plezier in Flagstaff, en klinkt leuk dat initiatief van een rondje daar.
groetjes voor allen die wel gaan en een mooie, hopelijk droge tocht, en smakelijke taart bij Co en Paulus Cilia
Ik zal er niet bij zijn. Ik ben helaas ziek. Tot de volgende keer.
Wim
Hoi, ik ga ook mee fietsen. Hoop dat het een beetje droger is dan de laatste keer.
Tot morgen!
Rikie
Voor wie noch twijfelt. Het wordt een schone dag vandaag. :wink: :wink:

www.weeronline.nl
Paulus en Co hadden een prachtig rondje uitgezet. Er gaat best wel wat boven Groningen en ik ben op fietspaadjes geweest waar ik nog niet eerder overheen gerold was. Met goed gezelschap (12 fietsers), heerlijk weer en een lekkere appeltaart kan de dag niet meer stuk.
Paulus en Co bedankt voor het uitzetten, het leiden, de heerlijke appeltaart en koffie en het bijzonder goede weer.

Hieronder een kleine sfeerimpressie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuke foto's! Zo te zien hebben jullie een leuk rondje gefietst.
Als het goed is fietsen wij volgende week zondag met Ineke een rondje Flagstaff. Groeten uit een zonnig Colorado.

Ronnie en Linda
Hi folks!!
Mooi rondje hebben jullie er van gemaakt!!! Ja ja ik ben heelhuids in Flagstaff en ga hier (hopelijk met Ronnie en Linda) er een mooi rondje Flagstaff van maken. Er zijn al verschillende suggesties voor route, dus ook hier werk het rondjes principe. Morgen via internet de overige deelnemers polsen als alles goed gaad volgende week een berichtje met een forootje op het forum.

Groetjes Ineke
Ik kon zondag 11/9 niet aanwezig zijn. Zaterdagmiddag had ik opeens geen gevoel meer in mijn linkerbeen en ben op de vloer gezakt. Veel op bed liggen en het gevoel kwam gedeeltelijk weer terug. Nu nog pijn. Donderdag a.s. ga ik naar de dokter (kan niet eerder, volle afsprakenagenda).
Bovendien wilde ik de 10-jarige herdenking van 11/9 (van 2001) op TV volgen, want mijn vrouw was ten tijde van de lafhartige aanslagen op familiebezoek in Amerika. Telefoon en vliegverkeer plat. Pas na drie dagen kon ik haar eindelijk bellen. Op mijn korenmolen had ik de Amerikaanse vlag halfstok gehesen. God bless America, riep ik uit.