Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft er gefietst in Afrika? - Forum Wereldfietser

Wie heeft er gefietst in Afrika?

Afbeelding

In het volgend nummer van ons tijdschrift hebben we Afrika als thema.
Nu is Afrika -helaas- onbemind en hebben er weinig wereldfietsers gereageerd.

Nu kan ik het wel aan fietsers uit mijn vrienden- en klantenkring vragen, of zelf het thema volkalken met mijn ervaringen, maar het is toch een verenigingstijdschrift?

Dus wie heeft zin om wat te schrijven? Onsterfelijkheid (als schrijver) is dan jouw lot.

Stuur even een PB-tje als je meer wilt weten.

Afbeelding
Ha Eric,

Ik ben deze week al begonnen met schrijven over onze fietstocht in Uganda. Binnenkort komt de tekst jullie kant op.

Groet, Sandra
baartmns schreef:Ha Eric,

Ik ben deze week al begonnen met schrijven over onze fietstocht in Uganda. Binnenkort komt de tekst jullie kant op.

Groet, Sandra
Mzungu, mzungu, mzungu!!!!
bert sitters schreef: Mzungu, mzungu, mzungu!!!!
'ello Mzungu 'ow are you I am fine, give me my pen.... :? :lol: :lol:
Hoi Sandra,

Asante Sana! Bij voorbaat dank!

En Bert, je had een leuk stukje in Het Parool.

Eric
Shane schreef:
bert sitters schreef: Mzungu, mzungu, mzungu!!!!
'ello Mzungu 'ow are you I am fine, give me my pen.... :? :lol: :lol:
Give me my money!
Zal ik dan Mali-Burkina Faso doen?

wanneer moet het ingeleverd worden?

Nasara!

Hanna
Wanneer is de deadline?
ellenvandrunen schreef:Wanneer is de deadline?
Ga jij een stuk over jullie aanstaande reis naar Namibië schrijven dan?
@Blanche Wie weet.. als daar behoefte aan is...
ellenvandrunen schreef:@Blanche Wie weet.. als daar behoefte aan is...
Dat komt goed uit, want er is behoefte aan. Zie de startvraag van dit draadje maar. Nu nog een deadline die op jullie reis aansluit. :wink:
15 oktober volgens het blad van zomer '11
Shane schreef:
15 oktober volgens het blad van zomer '11
Helaas dus.. wij komen pas eind oktober terug uit Namibië.
Ik kreeg van Eric zo rond 14 september door. Eerder mag ook natuurlijk. Als iedereen het op het laatste moment aan levert, is ook niet goed. Ben benieuwd naar al die mooie verhalen en foto's.
Rutger
Indien Marokko meetelt, wil ik wel even in mijn geheugen graven of ik daar een verhaal bij heb dat leuk genoeg is. Die hele enge oversteek over een verlaten berg is misschien het vertellen waard.

De deadline is duidelijk. Maar: om hoeveel woorden gaat het?

Vast van belang: ik heb helaas geen foto's van die reis.
Oeps, 14 september? Ik had ook 15 oktober gelezen in het vorige blad. Goed dat ik het hier dus lees. Maar het gaat lukken hoor.
Het lukt me niet om een mooi verhaal van te maken in het Nederlands maar voor de liefhebbers heb ik een verhaal over Oeganda geschreven voor http://www.sidetracked.co.uk

http://www.sidetracked.co.uk/edition-02/uganda.php
De deadline is echt 14 september.
En euh iets van 1100 woorden zou fijn zijn. Als je geen foto's van Marokko hebt, dan is dat geen probleem. Er is zo veel gefietst dat ik die best wel bij vrienden kan vinden. (Toen ik er in '84, '85 en '86 fietste had ik geen camera bij me :cry: )

En wellicht overbodig, maar als je het geschreven hebt, laat het even liggen, print het uit en lees het nog eens door. Wedden dat je dan gaat herschrijven?
Ha Eric,
Komend weekend zal ik mijn Uganda-verhaal afmaken. 1100 woorden is goed, gaat lukken. Foto's ook in overvloed. Houd je mailbox in de gaten!
Groet, Sandra
Hoi Sandra,

ik zal de hele zondag vol verwachting achter mijn pc zitten wachten:-)

Asante Sana (=Kiswahili voor dank je)

Eric