Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede Fiets Kleding wie kan mij helpen ? - Forum Wereldfietser

Goede Fiets Kleding wie kan mij helpen ?

Hoi ik ben opzoek naar het juiste fiets kleding voor in Zweden van regenpak t/m de juiste onderkleding ?
Laagjes!!
Het kan er de ene dag 30 graden zijn en een dag later 10...
Ik fiets regelmatig in Zweden en aan kleding gaat in de zomer het volgende aan/mee:
-2 korte fietsbroeken
-shirt lange mouw Icebreaker
-shirt korte mouw Icebreaker
-dun fleecevest
-afritsbroek
-spuuglelijk maar superwarm Primaloft jasje, weegt 300 gram, daar kan ik niet meer zonder...
-legwarmers
-3 paar sokken
- dunne handschoenen + muts
-windbreaker jasje
-Keen sandalen
-regenjack, regenbroek, overschoenen én waterdichte sokken van Sealskinz
(misschien wat teveel van het goede, maar ik heb een hekel aan natte
voeten)
-lichtgewicht lang zijden ondergoed, voor in de slaapzak en als extra laagje 's avonds bij de tent. (gescoord bij NZNature)
-ondergoed
-dun hemdje van Odlo
-Crocs
In het voorjaar en de herfst (dan zijn er geen knutjes :D) draag ik i.p.v. de Keen sandalen lage wandelschoenen met Goretex en er gaan er een lange fietsbroek met winddichte voorzijde (zonder zeem) en Sealskinz handschoenen mee. De windbreaker vervang ik door een dunne softshell.
Misschien eerst aangeven wanneer je in Zweden gaat fietsen, wil je strakke kleding of losjes en wat mag het kosten (als je alles nieuw gaat kopen en je wil A-merken als bvb Assos, Gore-bikewear, Mavic en Vaude kan je zomaar 1000 euro verder zijn)?
bedankt voor de reactie`s maar vraag Agu is dat een goed merk om mee te beginnen ? of zeggen jullie niet doen ? is namelijk wel kwa prijs goed en hebben ook ademende fietskleding .
Om Shanes citaat vrij te vertalen: als het lekker zit en je kunt het kledingsstuk gebruiken is het een goed merk.
Zonder gekheid: het is best een goed merk, wat niet wil zeggen dat alles wat ze maken geschikt is voor elke toepassing en iedereen past.
Leon