Er is net een discussie geweest die hier heel erg veel mee te maken heeft. Jammer dat je deze niet hebt gevonden via de zoek functie.
Kijk verder in dit onderwerp
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toen ik afgelopen winter plannen maakte voor fietstocht van 3 maanden door Australie en tegelijkertijd een nieuwe (bi-focale) bril nodig had, constateerde ik dat ik bij een grote opticiensketen (waarvan de naam met een S begint) voor slechts € 80,= extra een bril met meekleurende glazen kon krijgen. Ik heb dat toen gedaan en heb er tot op heden geen moment spijt van gehad, noch tijdens mijn fietsvakantie in Australië noch daarvoor en daarna. Als ik op de zonnige winterdag op mijn werk kom, krijg ik weleens een opmerking over mijn zonnenbril. Maar ja, wat maakt dat nou uit.renaw schreef:Is een bril met meekleurende glazen geen optie?
GerdC schreef:Toen ik afgelopen winter plannen maakte voor fietstocht van 3 maanden door Australie en tegelijkertijd een nieuwe (bi-focale) bril nodig had, constateerde ik dat ik bij een grote opticiensketen (waarvan de naam met een S begint) voor slechts € 80,= extra een bril met meekleurende glazen kon krijgen. Ik heb dat toen gedaan en heb er tot op heden geen moment spijt van gehad, noch tijdens mijn fietsvakantie in Australië noch daarvoor en daarna. Als ik op de zonnige winterdag op mijn werk kom, krijg ik weleens een opmerking over mijn zonnenbril. Maar ja, wat maakt dat nou uit.renaw schreef:Is een bril met meekleurende glazen geen optie?
Gerd
Sorry, voor het misverstand. Ik heb inderdaad geen speciale fietsbril, maar een "normale" bril met meekleurende glazen en daar fiets ik mee. Dat bevalt mij uitstekend. Ik ben verreweg het grootste deel van mijn leven brildrager en heb tot op heden nog geen enkele behoefte gevoeld aan een speciale fietsbril. Ik ben dus ook zeker niet van plan om daar een hoop geld aan uit te geven. Dan heb ik het nog niet eens over de mensen die dat wel hebben gedaan en zich daarna irriteren aan het feit dat hun wimpers de inzetglaasjes raken.Het Land van Maas en Waal schreef:maar men zei dat men geen fiets-zonnebrillen verkocht.