Dag allemaal,
Ik heb de afgelopen jaren al een groot aantal onverharde route's door de Alpen gedaan maar het begint ernaar uit te zien dat het een beetje op begint te raken. Vandaar mijn vraag of er onder jullie nog mensen zijn die net als ik graag met bepakking over bergen heen trekken en of jullie misschien nog route's weten die ik nog niet gedaan heb. De stukken die ik heb gedaan zijn:
-Parpaillon
-Col Mont Cenis via onverharde kant
-Ventoux onverhard
-Ligurische Kamstraat
-Maira Stura Kamstraat
-Varaita Maira kamstraat
-Mont Jaffrau
-Point Sommerlier
-Mont Chaberton
-Passo Mulatiere
-Assietta Kamstraat
-Rif Carmagnola
-Colle della Maurin/Col de Mary
-Passo San Giacomo
-Kleine en Grosse Scheideck
-Col de Granon
Ik merk dat er nog wel een paar wegen zijn naar skistations maar dat lijkt me een stuk minder interessant, tenzij ik via een geitenpad weer in een ander gebied kan komen. Douwen is geen probleem. Wie kan de lijst nog aanvullen? Alvast bedankt.
Groetjes Rens
Ik heb de afgelopen jaren al een groot aantal onverharde route's door de Alpen gedaan maar het begint ernaar uit te zien dat het een beetje op begint te raken. Vandaar mijn vraag of er onder jullie nog mensen zijn die net als ik graag met bepakking over bergen heen trekken en of jullie misschien nog route's weten die ik nog niet gedaan heb. De stukken die ik heb gedaan zijn:
-Parpaillon
-Col Mont Cenis via onverharde kant
-Ventoux onverhard
-Ligurische Kamstraat
-Maira Stura Kamstraat
-Varaita Maira kamstraat
-Mont Jaffrau
-Point Sommerlier
-Mont Chaberton
-Passo Mulatiere
-Assietta Kamstraat
-Rif Carmagnola
-Colle della Maurin/Col de Mary
-Passo San Giacomo
-Kleine en Grosse Scheideck
-Col de Granon
Ik merk dat er nog wel een paar wegen zijn naar skistations maar dat lijkt me een stuk minder interessant, tenzij ik via een geitenpad weer in een ander gebied kan komen. Douwen is geen probleem. Wie kan de lijst nog aanvullen? Alvast bedankt.
Groetjes Rens