Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dazzer - Forum Wereldfietser

Dazzer

Voor noppes (of donatie aan "Klein verzet"):

DAZZER incl. batterij.
Wordt van gezegd dat honden er voor op de loop gaan.

Nou... dat vind ik nog eens leuk!

Deze dazzer is minstens 15 Euri waard, dacht ik zo.

Heel leuk initiatief Albert!
Wij waren aan het twijfelen, omdat de een zegt dat het geweldig werkt, en de ander van helemaal niet. Maar in ruil voor een donatie aan 'Klein Verzet' zijn wij wel geinteresseerd!

Chantal

Laat ik 1 ding zeker stellen:
Als ik die dazaer niet bij me had gehad afgelopen fietstocht, dan was ik nu helemaal opgevroten door de honden.
Het ding werkt goed, alleen als er 5 8O honden tegelijk achter je aankomen, heb je alsnog een probleem :evil:

Dus: kopen dat ding!

Freek

Laat ik 1 ding zeker stellen:
Als ik die dazaer niet bij me had gehad afgelopen fietstocht, dan was ik nu helemaal opgevroten door de honden.
Het ding werkt goed, alleen als er 5 8O honden tegelijk achter je aankomen, heb je alsnog een probleem :evil:

Dus: kopen dat ding!

Freek

Ik onderschrijf de bevindingen van Freek.

In de Indiase Himalaya en in Syrië heb ik veel profijt van de dazzer gehad.
Andere landen met veel grote honden hadden we geen problemen.
Vreemd dat er in sommige streken geen land valt te bezeilen met die honden, terwijl je in de volgende vallei alleen maar kwispelende schatjes hebt.

Groeten, John.

Klopt, want na de volgende bergpas hebben we geen last meer gehad van de honden. Die letten toen meer op de schaapjes dan op rondtrekkende fietsers...

Freek