Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Emmerich 2 Monaco - Roadtrip 2011 (teams gezocht!) - Forum Wereldfietser

Emmerich 2 Monaco - Roadtrip 2011 (teams gezocht!)

He mensen!

Ten eerste, hoi, ik ben nieuw hier. Niet alleen om schaamteloos deze trip te promoten, maar wel voor langer. :-)

Kort over moi
(lig)fietser, naar Polen en Zweden geweest. Het avontuurlijke typje.

Wat zoeken wij?
Een team die ons wilt uitdagen. Niet een extreme race, maar toch wel met een race tintje. We gaan met 3 man naar Monaco, maar hier zijn wel wat regels aan verbonden! Het zou super zijn als er meer vriendengroepen gaan waardoor mensen online ons kunnen volgen.

Dus:
- Teams van 2-4 man
- Vertrek NIET op dezelfde datum als ons, wij gaan zondag de 24e van juli.

Wat maakt deze trip zo speciaal?
Er zijn wat regels aan verbonden:
- Overnachtingen moeten gratis zijn (is goed mogelijk via couchsurfing of aanbellen bij een boer etc etc).
- Elke dag opdrachten doen (anders strafuren opgeteld op je eind tijd)
- Elke dag je blog updaten.

Dit zijn een beetje de basics omtrent de trip. Heb je nog vragen? Stel ze hier, of kijk even op de website http://www.emmerich2monaco.nl

Afbeelding

Let's have some fun!!!
Leuk initiatief!

Jammer dat het zo kort van te voren wordt aangekondigd. Vakanties worden op mijn werk een half jaar van te voren aangevraagd enzo.
Hoi Windinderugfietser,
Tsja het idee kwam vrij laat, en vooral om het wat uitgebreider te worden. Het idee was dat ik zou gaan fietsen, toen kwamen er 2 kameraden bij, een site, de opdrachten... sneeuwbal effect. Het is dus ook idd voor de wat spontanera casual fietser.

JA een race, maar NEE niet te gehaast, gewoon leuk. :) Merkte vandaag dat mijn conditie echt weg is haha.

Wel hebben we er 2 hoofdsponsoren bij waarvan ik er 1 nog moet announcen. Als je nog mensen weet voor een trip als deze, let me know!

Sinsitive.