Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hoi Leon, de foto is van mij, (leuk dat deze gebruikt is!) zie de pb hierover, groets, YvonLeon schreef: * de kopfoto (http://www.verenigingdewereldfietser.nl ... header.jpg) is erg slecht verkleind. Stuur me gerust een grote versie, dan maak ik hem wel klein én scherp.
Leon
ik zal de inlog op de homepage minder opvallend maken totdat deze een functie heeft voor andere mensen behalve de beheerders...Inloggen
Het aanmaken van een account heeft nu nog niet veel zin op de website, maar op het moment dat het forum onder de website valt, zullen er een heleboel extra mogelijkheden bijkomen voor leden. Denk aan je eigen profiel, reageren op artikelen, aanmelden voor activiteiten en het gebruik van het forum.
Ik zal voortaan beter lezen JorisDargno schreef:Vincent;
Zoals hierboven al uitgelegd;
Inloggen
Het aanmaken van een account heeft nu nog niet veel zin op de website, maar op het moment dat het forum onder de website valt, zullen er een heleboel extra mogelijkheden bijkomen voor leden. Denk aan je eigen profiel, reageren op artikelen, aanmelden voor activiteiten en het gebruik van het forum.