Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Ultimate3 plus(M) - Forum Wereldfietser

Gezocht: Ultimate3 plus(M)

Ik heb nu een kleine stuurtas van Ortlieb. (naam weet ik niet, maar met zo'n doorzichtig flapjeje wat vast zit aan een kant van de tas)
Deze zomer ga ik naar Rome fietsen(natuurlijk PB route)
Die boekjes passen niet op deze stuurtas.

Heeft of weet iemand een 2e hands Ortlieb Ultimate 3 plus, M, liefst blauw of zwart te koop, voor minder dan 103 euro. Via globbetrotter.de, kan het ook goedkoper, maar dat scheelt niet echt veel als je de verzendkosten erbij rekent.
Eventueel ruilen tegen de mijne kan ook.
Of heeft iemand misschien een idee hoe ik dat kan oplossen met deze kleine stuurtas?

groet,
Sabine
:lol:
Zou het qua plaats helpen om de schaar in het boekje te zetten? Financieel zou het voordeliger kunnen zijn dan een andere tas.
Groeten,
Leon

ha ha :D
dat is handig, het boek door de midden knippen...

Het boek doormidden knippen is inderdaad een goed plan. Nóg beter kun je misschien een plastik hoesje (A4) met elastiek of touw o.i.d aan je tas bevestigen. Hier kun je het boekje (of de beide helften) in doen.

Groet,

Sjoerd

Aan zo'n constructie had ik ook al gedacht, maar echt handig lijkt het me niet...
Liever dan toch een andere tas.

Wat je ook nog kunt doen: een stuurtasje bij de Aldi kopen (in Zeist nu € 1.99) Het bovenste klepje met kaarthouder knip je eraf en deze bevestig je aan je stuur. (boven je Ortlieb stuurtas)

het blijft een houtje touwtje constructie waar ik niet veel vertrouwen in heb... 8O