Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sirocco fietsvakantie MTB - Forum Wereldfietser

Sirocco fietsvakantie MTB

Sirocco Basic

Prima starters MTB opgebouwd als reisfiets. Deze Sirocco is opgebouwd in Hoogerheide.
Dit exemplaar is een aluminium frame in maat 21” met een coil voorvork, stevige airline velgen rond een setje no-nonsens shimano naven. Verder is deze afgemonteerd met een simpele maar degelijke 3 x 8 alivio groep, v-brakes en zijn de bladen van het BB16 (vierkant) cranckstel te vervangen. Er zitten nieuwe pedalen, nieuwe banden (mtb profiel voor en fijner profiel achter).en nieuwe handvaten op. Evt een setje Marathon Plus mee is geen probleem.

Genoeg nokken voor bidon houders en een evt spatborden setje zijn voorzien. En met twee dragers voor een setje ortliebs/vaude tassen direct klaar voor een leuke vakantie.

De fiets heeft nog niet heel veel kilometers gereden (rond de 1200) en is recent nog helemaal nagezien. Goede ketting en cassette waar nog veel kilometers plezier mee beleeft kan worden.

Afbeelding

Alles is recht en werkt naar behoren dus direct inzetbaar voor bv het offroad weekeind.

Afbeelding

Prijs inclusief dragers en een bakje koffie bij het afstellen van de fiets 300 €

In overleg is er zeker het een en ander mogelijk om deze fiets te customizen.

Bas
Hallo Bas, dit is precies wat ik zoek! Ik ben een beginnende vakantiefietser op zoek naar een fiets! Hoe kan ik je bereiken? met vriendelijke groet, Joost
Hi Joost,

ik heb je een persoonlijk-bericht gestuurd.

Bas
Ik zag dat er een aantal maten verdwenen waren van mijn plaatjes.

De sirocco is ook een beetje meer aangekleed, spatbordjes, verlichting en een wat luxer zadeltje met verende zadelpen.

Erg compleet dus een een mooie start. nog steeds voor 300 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Hij is er dus nog steeds maar kan snel van eigenaar verwisselen.

Bas
Beste Bas,

Erg mooie beginners bike.
Is de fiets te testrijden bij u?

Nicky.

P.S. Kan dit mogelijk over PM/Email geregeld worden?
Verkocht