Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welk merk broek? - Forum Wereldfietser

Welk merk broek?

Hallo,

Misschien rare vraag maar weet iemand welk merk broek de fietser aan heeft op de voorpagina van Oppad nr 4 2011?

Thanx

John
Zal allemaal wel The Northface zijn.
Dag John,

Ik zou OpPad (redacteur Gijs Loning) even een mailtje sturen.
www.oppad.nl
Er wordt nu geopperd dat het wel The Northface zal zijn, maar dat is zeker niet altijd het geval, er worden regelmatig fietsbroeken van verschillende fabrikanten getest.
Zelf vind ik de fietsbroeken van Gore (zowel de 3/4 als de korte broek) lekker zitten.
Succes.
Frits
Kan net zo goed VAUDE zijn, gezien de tassen.
Kleren lijken nog al nieuw, is het niet zo dat The North Face betaald om met hun kleerdjes op de cover te komen?
Het zal zo zijn dat er wellicht betaald wordt om te mogen showen, zowel op de cover als ergens in een artikel (bijv. in een artikel over vakantiefietsen, de fietstassen showen door bijv. Agu, om maar wat te noemen).
Maar als de ANWB nu geen van zulke adverteerders kan vinden, zullen ze wel zelf actief importeurs/distribiteurs/merken benaderen. Dan kan het wellicht ook gratis zijn.

Dat alles is een dynamisch geheel.
Ik zou zeggen een VAUDE gezien de kleur.
Fotoshop! :lol: :lol: :lol: :lol:
Mensen bedankt voor de reacties!

De broek is van Bergans (oude collectie) volgens info van Op Pad en de fietser is Gijs de redacteur!

John