Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft zin om een leuk fietsplannetje te maken? juli/aug - Forum Wereldfietser

Wie heeft zin om een leuk fietsplannetje te maken? juli/aug

Ik heb zin in een super leuke fietsvakantie! Wil niet georganiseerd omdat ik dan de vrijheid zo mis en wil niet alleen omdat ik dan de gezelligheid mis. Twee jaar geleden georganiseerd in Kyrgizie gefietst en vorig jaar met vriendin van Rome naar Sarajevo (met overtocht).

Soms kamperen, soms hotel
Soms hele dag fietsen, soms halve dag
Lekker bikkelen en ook genieten
3 tot 7 weken - juli/augustus

Wie heeft zin om leuk plannetje te maken?
Wil ook heel graag in Afrika fietsen, maar heb daar in mijn eentje het lef niet voor. Dus wie het lef wel heeft. Let me know!

Miranda, 36
Hoi Miranda,
Klinkt goed. Ik denk er zelf over om rond juli en augustus een maandje te gaan fietsen. Afrika wilde ik liever eens doen tijdens de wintermaanden. Zelf heb ik veel fietservaring en al vele reizen gemaakt. Prestatie staat bij mij niet voorop, maar vooral genieten. Op mijn website www.rutgersreizen.nl vind je een idee van mijn reizen. Handigste lijkt me om snel wat af te spreken of het klikt.
Groeten,
Rutger uit Zeist (42 jaar)
Hallo Miranda,
Misschien is mijn oproep hieronder 'Reisgenoten gezocht ... Oost-Europa' iets voor je?
Groet,
Tim
He Miranda,
heb jij je plannetje al rond? Ben je ook in voor twee weken Belgie, Luxemburg?
Groet ALex