Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kan iemand mij helpen!! - Forum Wereldfietser

Kan iemand mij helpen!!

Moderator (Hans) bericht:

Deze gebruiker en Bas ter Haas zijn dezelfde mensen (zelfde IP adres) die volgens mij hier alleen willen adverteren voor fietsendragers.

Ze zijn geblokked en berichten worden verwijderd.

Relevante andere berichten blijven staan.
[mod] - bericht verwijderd [/mod]
Wij hebben een aantal fietsendragers voor achteraan de auto, op de trekhaak. Enkele zonder merk en een van Volvo. Ze werken allemaal goed, nog geen problemen mee gehad wanneer ze correct geïnstalleerd worden. Installatie is bij allemaal eenvoudig en snel. Let er gewoon op dat het model past op je wagen en dat het niet te complex in elkaar zit. Eenvoud is vaak robuuster. Tijdens lange ritten controleren we bij pauzes ook steeds of alles nog goed vast zit, af en toe is wat aanspannen niet slecht.

Een dakdrager is véél slechter voor je brandstofverbruik dan een drager achterop en bij die laatste moet je de fiets ook niet zo ver boven je wagen heffen (manueel of met een hefboom) wat mij toch ook een voordeel lijkt.
Kees den maarsen schreef:[mod] - bericht verwijderd [/mod]
Dakdragers zijn vreselijk uitkijken met tolpoortjes, parkeergarages. carpoolplaatsen, laaghangende bomen en andere dingen die je makkelijk vergeet tot het duur wordt.

Fiets binnen in leggen is nog altijd het beste, vervolgens achterop, en als laatste bovenop.
Kijk kritisch hoe de fiets vastgezet wordt, bevestiging aan de crank werkt vaak slecht met moderne fietsen, steunen naar de zadelpen is vaak stabieler maar met meerdere fietsen erg verwarrend